ماهواره

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

ماهواره

 مخاطبین اصلی ماهواره جوونترها هستند.

مجرّد

1- یا ماهواره میبینند تا از شبکه های خوبش استفاده کنند:

این طرز فکر خوبیه ولی عملا فکر نمی کنم کسی بتونه اون رو پیاده کنه؛ مثل این میمونه که به کسی که داره از تشنگی لَه لَه میزنه بگی برو سر سفره بشین و فقط نون بخور و دست به آب نزن و حتی نگاش هم نکن.

2- یا ماهواره میبینند که از شبکه های3x بهره مند بشن و به قول معروف حالش رو ببرند: نوش جان و گوارای وجود

ماهواره با ما چه میکند؟

ماهواره با نشون دادن صحنه های مستهجن و شهوت انگیز جوون را تحریک میکنه ولی ارضاء نمیکنه و این تحریک میتونه کار فرد رو به جاهای باریک بکشونه. میگن وقتی کسی تحریک میشه نصف عقلش تعطیل میشه(البته اگه قبلا تعطیل نباشه) و مثل ماشینی میمونه که در سرعت زیاد ترمزش بریده باشه این شخص اگه متاهّل باشه آخرش یه خاکی تو سر خودش میکنه ولی اگه مجرّد باشه ممکنه دست به هر کاری بزنه که دمار از روزگار دین و دنیاش در میاد.

راستی شما ضررهای پزشکی استمنا رو میدونید؟ یا میدونید کسانی که مبتلا به استمنا هستند بعد از ازدواج ممکنه چه مشکلاتی براشون پیش بیاد؟

شما میدونید تا حالا آتش ماهواره چند تا جوون پاک رو سوزونده و خاکسترشون رو بر باد داده؟

میدونید کسایی که چشماشون معتاد صحنه های 3x میشه دیگه گوششون از شنیدن هر نصیحتی تخته میشه مگر وقتی که تو قبر به شونه راستشون میزنن و میگن "اسمع افهم یا فلانی" که دیگه فایده ای براشون نداره.

انسان بودن تلاش میخواد، حیوان بودن مجّانی است.

متاهّل:

اگه متاهّل هم باشه با دیدن بی عفّتی و روابط باز بین نامحرمان و نگاه کردن به صحنه ها ی عریان   کم کم ایمانش رو از دست میده و از همسر خودش دلسرد میشه و مثل انسانی که از یک غذای تکراری خسته میشه مخصوصا اگه چند نوع غذا نصب العینش باشه، همینطور به فکر ارتباطهای شیطانی میفته. علاوه بر اینکه چشمی که در منزل به چشم چرانی عادت کرد چطور میخواد در بیرون منزل پاک باشه؟ لذا شیطون سوار این شخص هم میشه و هر جا میخواد او رو میکشونه. 

 




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:45  توسط فرزاد