فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

سه گروه اصلي مخالف حمله نظامي آمريکا به سوريه کدامند؟

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه؛ مخالفان با حمله نظامي آمريکا به سوريه را سه گروه اصلي تشکيل مي‌دهند که عبارتند از: 

-جمهوري خواهان محافظه‌کار تندرو عضو تي پارتي: مدافعان سياست عدم دخالت در امور ديگر کشورها؛ آنها مي‌گويند جنگ داخلي بين سوري‌ها ربطي به آمريکا ندارد، رهبر اين گروه راند پال چشم‌پزشک اهل کنتاکي است که شعارش (در مبارزات انتخاباتي) ممکن است "اول آمريکا" باشد.
 
- دموکرات‌هاي ضد جنگ: آنها به جنگ عراق و مداخله نظامي در ليبي رأي مخالف دادند و آماده‌اند براي پايبند ماندن به اصول خود به درخواست باراک اوباما نيز رأي مخالف بدهند؛ چند نفر از آنها جرأت خواهند کرد اين کار را بکنند؟ ژوئن 2011، 70 فر از 192 نماينده دموکرات مجلس نمايندگان به قطعنامه‌اي که  سه ماه بعد از عمليات نظامي در ليبي براي تأييد آن به رأي گذاشته شده بود، رأي مخالف دادند.
 
-جمهوري‌خواهان و دموکرات‌هايي که مدافع سياست مداخله در امور ديگر کشورها هستند اما مي‌گويند اين مناقشه خيلي پيشرفته است و اکنون ديگر براي مداخله آمريکا دير است. آنها مي‌گويند بمباران‌ها ممکن است به نفع تندروها باشد.
 
مايکل مک‌کول رئيس کميته امنيت داخلي مجلس نمايندگان آمريکا چهارشنبه جان کري وزير امور خارجه گفت: پس از سقوط اسد چه کسي خلأ را پر خواهد کرد.
 
نظرسنجي‌ها انجام شده، نارضايتي افکار عمومي از به راه افتادن جنگي ديگر را نشان مي‌دهد؛ بر اساس نظرسنجي مؤسسه "گالوپ" که روز جمعه منتشر شد، 51 درصد آمريکايي‌ها با حمله به سوريه مخالفند (36 درصد موافقند). مخالفت با جنگ در آمريکا پيش از آغاز جنگ‌هاي خليج فارس (1991)، کوزوو (1999)، افغانستان (2001) و عراق (2003) هيچگاه به اين ميزان بالا نبود. 
 
به نوشته واشنگتن پست، 224 عضو مجلس نمايندگان (از 433 عضو) بر ضد مداخله نظامي در سوريه موضع گيري کرده‌اند يا قصد دارند بکنند. 
 
بسياري از رأي دهندگان مخالف با جنگ، عقيده خود را از طريق ارسال ايميل يا تماس تلفني به گوش نمايندگان مي‌رسانند يا در مجامع آنها را مورد سؤال قرار مي‌دهند.
 
حاميان باراک اوباما اذعان دارند که با موافقت با حمله به سوريه رأي‌دهندگان را ناراحت مي‌کنند اما آنها مي‌گويند اعتبار آمريکا به آن بستگي دارد.
 
 
 

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,ساعت 19:23  توسط فرزاد  

پرچم فلسطین بر دوش رونالدو

افسران - پرچم فلسطین بر دوش رونالدو


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,ساعت 17:36  توسط فرزاد  

ساز های نا کوک

افسران - ساز های نا کوک

«هرکس که توان و کشش مبارزه را ندارد، برود و گورش را گم کند و ما هیچ کمکی به هیچکس نمی‌کنیم.»
این واکنش مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در واکنش به موج جدید جدایی اعضا و فریب خوردگان از این فرقه شیطانی است، که نشان از عصبانیت و استیصال وی دارد. در روزها و ماه های آینده این عصبانیت بیشتر نیز خواهد شد؛ و در نهایت خود او و مریم قجر نیز مجبور خواهند شد گورشان را گم کنند. چرا که با از بین رفتن کنترل و فشار گروهک بر اعضا و روشن شدن واقعیات و ماهیت درونی گروهک افراد بیشتری ساز جدایی خواهند زد.

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,ساعت 17:31  توسط فرزاد  

منیژه منم دخت افراسیاب/ برهنه ندیده تنم آفتاب

افسران - منیژه منم دخت افراسیاب/ برهنه ندیده تنم آفتاب
افتخار میکنم ایرانی هستم . . .
هیچگاه زن ایرانی در طول تاریخ تنش را به دیگران نشان نداده است . . .
افتخار میکنم که در تخت جمشید یا نقش های بیستون صورت زن نمیبینیم . . .

افتخار میکنم که زن ایرانی افتخارش این است که تنش را حتی آفتاب هم ندیده است:

منیژه منم دخت افراسیاب/ برهنه ندیده تنم آفتاب


حکیم فرزانه توس حتی دختران تورانیان ـ دشمنان ایران ـ را نیز «پوشیده روی» می خواند.

همه دخت توران پوشیده روی
همه سرو بالا همه مشک بوی

پس تو که اینگونه در مقابل مقبره کوروش دست به بالا گرفته ای ایرانی نیستی . . .

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,ساعت 17:32  توسط فرزاد  

مسلمانان در این مکان پارک نکنند

مرکز خریدی در منطقه ای از شهر هوستون که مسلمانان به نسبت زیادی دارد، با نصب تابلویی ضد اسلامی در کنار در ورودی پارکینگ خود به مسلمانان در مورد پارک خودرو هشدار داده است. واکنش رسانه ها و جوامع اسلامی در شهر هوستون به ویژه مسلمانی که در مسجد این منطقه نماز می خوانند باعث شد که این تابلو برداشته شود.

 

 

مرکز مطالعات راهبردی ایالات متحده (دیدبان آمریکا): یک مرکز خرید در شهر «هوستون» در ایالت تگزاس بر روی تابلویی در پارکینگ خود نوشته است که مسلمان در این مکان پارک نکنند و هشدار داده که در صورت پارک خودرو با جرثقیل حمل می شود. این تابلو که نماد تبعیض مذهبی و ضد اسلامی تلقی شده است منجر به موضع گیری جوامع اسلامی شهر هوستون شده است.

این مرکز خرید درست مقابل مسجد «آل فاروق» قرار دارد و مسلمانان زیادی در این منطقه رفت و آمد دارند و از این مرکز خرید می کنند.

مسلمانان شهر هوستون بیانیه های در محکومیت این تابلو که نماد ضد اسلامی و تبعض مذهبی تلقی شده صادر کردند و از این مرکز خرید به خاطر این اقدام انتقاد کردند.

احمد حسن، یکی از مسلمانان این منطقه شهر هوستون و از نمازگران مسجد آل فارق در مصاحبه یا شبکه «کا پی آر سی» گفت: «برای شخصی که این تابلو را نوشته و نصب کرده بسیار متاسفم، چیزی که از این تابلو به ذهن ما می رسد این است که آن شخص از مسلمانان تنفر دارد.»

کارکنان و مدیر این مرکز خرید توضیح مناسبی در مورد این اقدام ضد اسلامی ندادند. «استیو اون»، مدیر این مرکز خرید مسئولیت نصب این تابلو را نپذیرفتند و پس از مصاحبه با شبکه کا پی آر سی این تابلو را برداشتند. وی گفت که از یک شرکت حمل خودرو خواسته است که خودروهایی را که معلق به خریداران فروشگاهش نیستند به بیرون حمل کند اما مسلمانان تنها هدف این قانون نیستند.

با این حال واکنش رسانه ها و جوامع اسلامی در شهر هوستون به ویژه مسلمان که در مسجد آل فاروق نماز می خوانند باعث شده که این تابلو برداشته شود.

نمازگران مسجد آل فاروق در مصاحبه با شبکه کا آر سی گفتند که بسیاری از پارکینگ های مربوط به مراکز خرید تابلویی هایی دارند که هشدار داده تنها خریداران و مراجعه کنندگان به مرکز حق پارک دارند اما در هیچ کدام از آنها به مسلمان بودن و یا نوع مدهب اشاره نشده ولی این تابلو به طور علنی پیامی ضد اسلامی دارد.

منبع: هافینگتون ست


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:32  توسط فرزاد  

پایان احمدی نجاد…

از همان ابتدا آمدنش حاشیه ساز بود، وقتی با کسی در صحنه‌ انتخابات در افتاد که هر کی با او در افتاد ور‌افتاد.

این‌گونه بود که تیتر یک روزنامه‌های کشور شد؛

" احمدی‌نژاد ششمین رییس‌جمهور ایران "

n00014243-r-b-008

احمدی‌نژاد! اما تیتر یک جهان شدی وقتی؛

President of the Islamic Republic of Iran,  Mahmoud Ahmadinejad

( پرزیدنت آو د ایسلامیک ریپابلیک آو ایران، محمود، احمدی نجاد )

 در برابرشان که به صندلی‌هایشان لم داده بودند و یک پایشان را بر روی پای دیگرشان انداخته بودند و به تو زول می‌زدند که این مردک دهاتی با این کت و شلوارش چه می‌گوید، یکدفعه به قول‌های معروف خودت آنجایشان را آنچنان سوزاندی که "پشم و پیل‌شان " ریخت و بندگان شیطان هنوز از نیل تا فرات مستقر نبودند که " آب را بریزند همان جایی که میسوزد " ! این شد که بلند شدند رفتند تا معنی " آن ممه را لولو برد " را بفهمند!

1344176_394

و آنجا بود که واقعاً نشان دادی بر سر حرفت هستی که "همه‌اش کشک است، طرف راه می‌رفت می‌گفت ابرقدرت، قدر قدرت…‌ای زکی!

از زبانِ دوست و میانه و دشمن، پر کار و تلاش بودی خصوصاً در مسکن‌سازی، یارانه سازی و البته حاشیه‌سازی!

بی‌نظیر بودی در دست بوسی در رو بوسی و خصوصاً در رو سوزی!

n00014216-r-b-000

چهار سال اولت گفت و گوی اسلام و مهدویت را آوردی تا دیگر از دو طرف محاصره نشویم و با تشر به مان نگویند؛ " محور شرارت "

هدفمندی اقتصادی آوردی به جای تعدیل اقتصادی. خصوصاً در این گرمی هوا که واقعاً سخت بود برای مرغ از بانک ملی سوبسید بگیریم.

با کلیدت، درب‌های نیروگاه هسته‌ای را باز کردی و حسابی به ریششان خندیدیم!

البته فکر نکن با آن همه کار عمرانیت توانستی با افتتاح برخی از پروژه‌های هنوز بهره‌برداری نشده‌ به عقل و شعور ما توهین کنی، چون به یاد بایرام لودر (اکبر عبدی) می‌افتیم که بشکن می‌زد و می‌گفت: " ما که تکلیفمونو ادا کردیم، عکسامونم گرفتیم "

و در برابرش هم فکر نکن از اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی در دوره‌ی ریاست جمهوریت ناراحت می‌شویم چون فکر می‌کنیم همین که چنین اختلاسی را توانسته‌ای کشف کنی و مطرح کنی جای یک آفرین داری.

باز هم می‌توانم این لیست را ادامه بدهم اما می‌ترسم با بگم بگم هایت کار دستم بدهی!

n00014243-r-b-009

اما الحق و انصاف خیلی دل و جرئت داشتی و دل و جرئتت آن قدر زیاد شد که وقتی آیت‌الله مصباح آمد سراغت و گفت " سیستم حاکمیت ولایت‌فقیه این است که وقتی ولی امر حرفی را زد باید خواند و عمل کرد " باز هم لجاجت کردی و حرف خودت را تکرار کردی؛ " من خودم با آقا صحبت می‌کنم و موضوع را حل می‌کنیم. نهایتا منتهی می شود به اینکه آقای مصلحی استعفا می کند (خلاف نظر رهبر) و نفر دیگری می آید و بالاخره به شکلی کنار می‌آییم "

و اینجا بود که  قول بعضی‌ها ثابت شد که " هرکس از ولایت زاویه بگیرد، این آغاز انحراف و سقوطش است "

حاج محمود اینجا بود که …

اینجا بود که مردی از جنس مردم، فقط کاپشنش از جنس مردم بود که آن هم شد کت سبک ایتالیایی …

Iranian President Mahmoud Ahmadinejad in a white jacket and earlier this year

دیشب گفتی: " هیچ‌گاه تحت تأثیر فشارهایی که بر دولت آوردند، منحرف نشدیم." اما …  هنوز سخن آیت‌الله جوادی آملی را بابت هاله نورت به یاد داری "حتی فریب دادن حیوان هم در اسلام مذموم است چه برسد به فریب دادن انسان‌ها"

می‌دانم، همه‌اش زیر سر رفیق ناباب است، آخر تو که خوب خطابه‌های غدیر را به یاد داشتی؛

" مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی "

1096152_320

بعد از آنکه حکم رهبر در عزل رفیقت صادر شد، باز پافشاری کردی و اداره جلسه‌ی هیئت دولت را به مشایی سپردی، که وزرایت در اقدامی هماهنگ جلسه دولت را ترک کردند و تو هم بعد یکی‌ یکی آن‌ها را ترک کردی.

یادم نمی رود درباره کامران باقر لنکرانی چی میگفتی؛ " اصلا مثل هلو می‌ماند و آدم می‌خواهد بخورد این جوان را " که بالأخره هم خوردیش!

وقتی برای رفیقت به بن بست رسیدی با توجه به سابقه‌ات که خوب بلد بودی دور برگردان بسازی، باز هم با دور برگردان رفیقت را کنارت نشاندی.

حاج محمود، چه کارهایی که برایش نکردی؛ حرف آقا را زمین گذاشتی، اموال بیت‌المال را برایش خرج کردی، کنگره گرفتی، زنده‌باد بهار گفتی و به قول خودت و البته با اخلاص و برای رضای خدا ۱۴هزار صلوات و ۳ روز روزه نذر کردی تا باز هم به قول خودت بعد از ۸ سال مرخصی بگیری و دست رفیقت را جلوی چشمان ما، بالا و پایین ببری.

باشد اما احمدی جان یادت باشد؛

می‌توانستی اسطوره شوی، می‌توانستی ماندگار شوی، اما…

شاید می‌توانست این مطلب اسمش باشد آغاز احمدی‌نژاد، اما…

دوست داشتم بگویم "دوستت دارم احمدی‌نژاد" ، اما…

اما سفید شدن موها و ضعیف شدن چشمهایت را فراموش نمی کنم آقای احمدی نژاد.

خدا قوت آقای رییس جمهور. خدانگهدار آقای محمود احمدی نژاد.

sizDxR_361

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:32  توسط فرزاد  

رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی جهان چه پیشینه‌ای دارند

گروه بین‌الملل مشرق - نگاهی به پیشینه کاری چهره‌های شاخص سازمان‌های اطلاعاتی جهان نشان می‌دهد این افراد در سیستم‌های اطلاعاتی کشورشان رشد و تکامل یافته و ذاتا نیرویی اطلاعاتی محسوب شده و در اوج تجربه و توان اجرایی خود به ریاست سازمان اطلاعاتی متبوعه خود منصوب می‌شوند. این روند مشترک در تمام کشورهای جهان نشان می‌دهد داشتن سابقه اجرایی و تجربه حضور در سازمان اطلاعات از شروط لازم برای سکان‌داری سیستم اطلاعاتی هر کشور است.
 
"منصور حقیقت پور" نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا برای تصدی وزارت اطلاعات سابقه فعالیت در این وزارتخانه لازم نیست، اظهار داشت: مگر‌ کدام یک از وزرای قبلی اطلاعات سابقه کار اطلاعاتی داشته‌اند؟ 

سیستمی در حال‌کار است و نیاز به مدیری است‌ که بالای سر این سیستم کار کند و آن را اداره‌کند. معتقدم سیستم باید کار اطلاعاتی انجام دهد نه یک مدیر. مدیر که نمی خواهد در خیابان ها سراغ سوژه ها برود. مدیر وظیفه انجام اقدامات راهبردی را دارد و باید در راس امور حمایت های لازم را از زیر مجموعه خود انجام دهد تا سیستم بتواند به صورت روان به کار خود ادامه دهد.


اظهارات تامل برانگیز "منصور حقیقت‌پور" ما را بر آن داشت تا با نگاهی به سوابق کاری روؤسای سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا، صحبت آقای نمانیده را بررسی کنیم.

"جان برنان" رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا

جان برنان به مدت ۲۵ سال در سازمان سیا خدمت کرده است. برنان در دوره‌ اول ریاست‌جمهوری باراک اوباما یکی از نزدیک‌ترین افراد و مشاوران او (مشاور امنیت داخلی و ضد تروریسم باراک اوبامابود. او در بسیاری از جلسات محرمانه‌ امنیتی حضور داشته و به رئیس‌جمهور آمریکا مشاوره داده است. وی رئیس سازمان جاسوسی آمریکا مسلط به زبان عربی است و به عنوان یک جاسوس آموزش دیده است.

برنان با گرفتن کارشناسی در رشته علوم سیاسی به پایان رساند و بطور اتفاقی و با مشاهده آگهی استخدام سازمان سیا در روزنامه، به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا پیوست. برنان سپس در دانشگاه قاهره به تحصیل مطالعات خاورمیانه و زبان عربی پرداخت و مراحل تربیت جاسوس سازمان سیا را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.


برنان کار خود در سیا را در مقام یک تحلیل گر آغاز کرد و بطور روزانه داده های اطلاعاتی  به خصوص در مورد خاورمیانه  را تحلیل کرده و به افسران ارشد خود ارائه می کرد. برنان در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون مسئول جمع آوری و خلاصه کردن روزانه اطلاعات و ارائه آن ها به رئیس جمهور بود. او در سال 1996 رئیس دفتر سیا در عربستان سعودی بود.

برنان همچنین یکی از طراحان اصلی عملیات حمله به محل اختفای اسامه بن لادن در پاکستان و کشتن او بوده است.
 
"جورج تنت" رئیس سابق سازمان سیا
 
جورج تنت رئیس سازمان سیا از سال 1997 تا 2004 را بر عهده داشت که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های ریاست بر سیا در تاریخ ایالات متحده آمریکاست. جورج تنت ابتدا در اتحادیه صنایع انرژی آمریکا و سپس در سنا فعالیت خود را آغاز کرد.
 
 
تنت از سال 1982 وارد دستگاه اطلاعاتی آمریکا شد و بیل کلینتون رئیس‌جمهور وقت‌ آمریکا وی را به عضویت کمیته منتخب اطلاعاتی سنا در‌آمد. وی در سال 1985 به ریاست این کمیته رسید و از سال 1988 به تیم امنیت ملی بیل کلینتون پیوست و تا سال 1993 در همین مقام ماند. کلینتون در سال 1993 تنت را به عنوان مدیر ارشد برنامه اطلاعاتی شورای امنیت ملی آمریکا برگزید. تنت در نهایت پس از بیش از 15 سال حضور در سیستم اطلاعاتی - امنیتی آمریکا، به ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برگزیده شد.
 
"جیمز رابرت کلاپر" رئیس آژانس اطلاعات ملی آمریکا
 
جیمز کلاپر ژنرال بازنشسته ارتش آمریکاست که سال‌ها تجربه کار اطلاعاتی در ارتش و نیروهای مسلح ایالات متحده را یدک می‌کشد. کلاپر هم اکنون رئیس آژانس اطلاعات ملی آمریکا است که یکی از سرویس‌های اطلاعاتی - امنیتی مهم در در آمریکا و جهان محسوب می‌شود. 
 
 
این ژنرال بازنشسته نیروی هوایی پیش‌ از این رئیس اطلاعات دفاعی در آژانس امنیت ملی و همزمان معاون اطلاعات وزیر دفاع آمریکا نیز بوده است. کلاپر همچنین چندین پست کلیدی در جامعه اطلاعاتی آمریکا از جمله ریاست آژانس اطلاعات جغرافیایی (NGA) و ریاست آژانس اطلاعات دفاعی (DIA) را بر عهده داشته است.
 
کلاپر در دوران خدمت خود در نیروی هوایی ارتش آمریکا نیز سمت‌های اطلاعاتی و پروژه‌های شناسایی و جاسوسی را برعهده داشته است. 
 
 
"گرهارد شيندلر" رئيس سرويس اطلاعات آلمان

گرهارد شيندلر مسئول بخش تامين امنيت در وزارت كشور آلمان بوده است؛ وي كارشناس مسائل تروريسم و شبكه‌هاي جنايي محسوب مي‌شود. شیندلر از دوره جوانی با ورود به ارتش، در پست‌های مختلف اجرایی در دستگاه امنیتی و اطلاعاتی آلمان مشغول به کار بوده است.
 
شیندلر در دوره جوانی وارد ارتش آلمان شد و در گروهان چتربازان ارتش بود. وی سپس تا سال 1984 در پلیس فدرال این کشور مشغول به خدمت شد.
 
از سال 1985 وی وارد وزارت کشور فدرال آلمان شد و در بخش امنیت داخلی این وزارت‌خانه مشغول به کار شد. 





"اندرو پارکر" رییس سازمان اطلاعات داخلی انگلیس(MI5) 

اندرو پارکر معاون سرجاناتان اوانز بود که سی و سه سال در سازمان‌های امنیتی خدمت کرده است.وی در بمب‌گذاری‌های سال ۲۰۰۵ لندن عملیات امنیتی سازمان اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) را هدایت می‌کرد.

پارکر 30 سال سابقه خدمت در سرویس اطلاعات داخلی انگلیس را دارد و در خاورمیانه و ایرلند شمالی ماموریت‌های ضد تروریسم انجام داده است.




جان ساورز رئیس سرویس اطلاعات و امنیت خارجی انگلیس (MI6)

جان ساورز از سال 1977 به وزارت کشور و ممالک مشترک‌المنافع بریتانیا پیوست و در همان اوایل خدمت خود از سوی MI6 به یمن و سوریه اعزام شد. در سال 1982 وی به عنوان مستشار سیاسی به دمشق رفت و همچنین در پریتوریا و کیپ‌تاون آفریقای جنوبی عمدتا در قامت نماینده سرویس اطلاعات خارجی انگلیس حضور داشت.

ساورز سپس به سمت سرپرستی واحد برنامه ریزی ریاست اتحادیه اروپا منصوب شد. وی پس از آن از سال 1995 تا 1998 در سفارت انگلیس در واشنگتن، ریاست کمیته سیاست خارجی و دفاعی را برعهده داشت.

سوابق اطلاعاتی و امنیتی ساورز وی را به یکی از گزینه‌های همیشگی MI6 و دولت انگلیس در کشورهای جنوب غرب آسیا که اهمیت بسیاری برای این کشور داشته، تبدیل کرده است. ساورز دو سال سفیر انگلیس در قاهره و همچنین فرستاده ویژه انگلیس به بغداد در زمان حکومت دولت انتقالی عراق بود.

جان ساورز علاوه بر این، در دوران نخست‌وزیری تونی بلر، مشاور ارشد امور خارجه وی بود. وی در سال 2006 هم رئیس هیئت انگلیس در مذاکرات هسته‌ای ایران و سه کشور اروپایی بود که اشراف اطلاعاتی ساورز، دلیل انتخاب او بود. در سال 2007 نیز به عنوان نماینده انگلیس به سازمان ملل رفت و در نهایت در سال 2009 به ریاست سرویس اطلاعات و امنیت خارجی انگلیس رسید.

"میخائیل فرادکوف" رئیس سازمان جاسوسی خارجی روسیه 

فرادکوف پیش‌تر نخست وزیری روسیه را بر عهده داشت و به عنوان نخست وزیر در تمامی جلسات امنیتی روسیه حضور داشته و جز افراد امنیتی روسیه محسوب شده است.

فرادکوف در سال 2004 به عنوان مرد سال و مرد تاثیرگذار روسیه نیز انتخاب شد.




"تامیر پاردو" رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد)


پاردو در دوران جوانی در واحد "سایرت ماتکال" یک واحد از نیروهای ویژه و کماندوی ارتش رژیم اسرائیل خدمت کرده است. 

او در طول خدمتش در گروه ویژه‌ی ترور «Sayeret Matkal»، تحت فرماندهی برادر بزرگ‌تر بنیامین نتانیاهو، به نام یونی نتانیاهو «Yoni Netanyahu» بود.

پاردو پس از پایان دوران اجباری خدمت ارتش وارد موساد شد و در پست های فنی شروع به کار کرد. وی به سمت های مختلف ارتقاء پیدا نمود و در نهایت به عنوان رئیس بخش "کشت" انتخاب شد که مسئولیت عملیات ها از جمله بدست آوردن اطلاعات الکترونیک از طریق استراق سمع و شیوه های عکسبرداری را بر عهده داشت.



حال باید از نمایندگان پرسید بازهم این ادعا را مطرح می‌کنید که تجربه در سیستم‌های اطلاعاتی مهم نیست؛ آیا دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا اشتباه می‌کنند و یا می‌شود با توجیه اینکه وزاری قبلی هم تجربه کارهای اطلاعاتی نداشتند بازهم این اشتباه را تکرار کرد. آیا اگر فردی که سابقه امنیتی داراست بر مسند قدرت بنشیند نمی تواند عملکرد بهتری داشته باشد؟

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:15  توسط فرزاد  

۱۴ ویژگی شخصی حضرت مهدی(عج)

 

14 ویژگی شخصی حضرت مهدی(عج)

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف دارای ویژگیهای شخصی فراوانی است که با هم ۱۴ تا از این خصلت هارا به شما معرفی میکنیم.

 

۱- پیروی از حضرت فاطمه علیها السّلام؛

قال المهدی علیه السّلام: «فی ابنة رسول الله لی اسوة حسنه» (کتاب الغیب ـ شیخ طوسی ـ ۲۸۵) دختر رسول خدا برای من اسوه و الگویی نیکوست.

۲- مقتدای حضرت عیسی علیه السّلام؛

حضرت مهدی علیه السّلام با حضرت عیسی علیه السّلام دور هم آیند و هنگام نماز فرا میرسد، حضرت مهدی علیه السّلام به حضرت عیسی میفرماید: بفرمائید جلو، حضرت عیسی علیه السّلام میگوید: نه، شما برای امامت نماز شایسته تر هستید، آنگاه حضرت عیسی علیه السّلام به آن حضرت اقتدا میکند و نماز را پشت سر او میخواند. (تذکر الخواص ۲/ ۳۲۵)

۳- محبوب امام صادق علیه السّلام؛

قال الصادق علیه السّلام: «لو ادرکته لخدمته ایام حیاتی» (الغیب ـ نعمانی ـ ۲۴۵ باب ۱۳ ح ۲۶) اگر دوران او را درک میکردم، همه زندگی ام را در خدمت به او میگذراندم.

امام رضا علیه السلام فرمودند: نشانه مهدی آن است که در سن پیری است ولی جوان به نظر میآید که هرکس او را ببیند گمان میکند که ۴۰ سال یا کمتر دارد و یکی دیگر از نشانه های او این است که با گذشت زمان تا هنگام رسیدن اجل اثر پیری در او مشاهده نمیشود

۴- ایجاد کننده وحدت؛

امام هادی علیه السلام : اوست که وحدت کلمه ایجاد میکند و نعمتهای الهی را به اتمام میرساند و خداوند به وسیله او حق را پابرجا و باطل را نابود میسازد. (یوم الخلاص، ۴۰۴)

۵- محوکننده باطل «و یزهق الباطل و هو مهدیکم المنتظره» (یوم الخلاص، ۴۰۴)

۶- سایه انداختن ابر سفید بر سر مبارک او؛

رسول اللّه صلّی الله علیه و اله: امام مهدی علیه السّلام در آخر الزمان ظهور میکند، ابر سفیدی بالای سرش حرکت میکند و در برابر خورشید وجود مقدسش سایه میاندازد. از میان ابر فرشته بانگ برمیآورد این مهدی است، از او پیروی کنید. (روزگار رهایی، ۱/ ۴۷۹)

۷- رزق مردم به برکت امام زمان علیه السّلام‏

۸- برپائی نظام هستی به برکت امام مهدی علیه السّلام‏

«بیمنه رزق الوری و بوجوه ثبتت الارض و السّماء» (دعای عدیله) به برکت او (امام مهدی علیه السّلام) به خلق روزی میرسد و به وجود او زمین و آسمان پابرجاست.

۹ـ رفع گرفتاری از مردم به برکت امام مهدی علیه السّلام

۱۰ـ امنیت مردم به برکت امام مهدی علیه السّلام

۱۱ـ انتقام گیرنده از دشمنان‏

۱۲ـ تأیید خاص الهی برای امام‏

۱۳ـ ظاهر شدن گنجهای زمین برای امام مهدی علیه السّلام‏

۱۴ـ جهانی بودن حکومت مهدی علیه السّلام


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 12:7  توسط فرزاد  

فروش توپ با لفظ جلاله "الله" در عربستان

 فروش توپ با لفظ جلاله "الله" در عربستان


یکی از شرکت های تولید وسایل ورزشی که برگرفته از نام اختصاری یکی از باشگاه های معروف اروپایی است لفظ جلاله "الله" را بعنوان مارک تجاری بر روی محصولات خود حک کرده و روانه بازار عربستان سعودی کرده است.
به گزارش مفکرة الاسلام، این نوع از توپ ها به مقدار زیادی در بازار به فروش می رسد، اما تاکنون بسیاری از خریداران به آن توجهی نکرده اند. این لفظ از برگردان شده کلمه man بر گرفته از نام باشگاه مشهور انگلیسی (man utd )می باشد.

از آن جا که تصویر لفظ «الله» بر روی توپ، به روشنی قابل شناسایی است جای این سوال در ذهن باقی است که چرا تاکنون واکنشی از سوی مسئولان عربستانی به عرضه آن ها صورت نگرفته و این مقدار توپ چگونه و با چه مجوزی وارد بازار یک کشور اسلامی شده است؟

گفتنی است پیشتر نیز بخش بزرگی از صندل هایی که زیر آن ها لفظ جلاله حک شده بود، به بازار این کشور وارد گردید که این محصول جمع آوری شد. علاوه بر این بازی های موهن به اسلام نیز بعد از مدت ها استفاده در بازار عربستان سعودی ضبط گردید.



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:6  توسط فرزاد  

ازدواج همجنس بازان بایکدیگر!!

 

ازدواج همجنس بازان بایکدیگر!!

وارثان جدید قوم لوط در انتظار عذاب الهی نشسته‌اند.

 


به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ تمدن غرب، با کنار گذاشتن معنویت و با توجه صرف به عالم ماده و اصالت دادن به لذت، به ظاهر می خواست از آزادی انسان حفاظت کند. اما از آن جا که در نظام هستی قرار نبود حرکتی بدون حضور خدا به نتیجه مطلوب برسد؛ این تمدن، آنچنان در گرداب مادیگری و فراموشی خدا غرق شد که حیوانی ترین و پست ترین رفتارها را افتخار خود دانست و به ترویج آن پرداخت.
واقعیت این است که تمدن غرب، مدتهاست که به انتها رسیده و ناچار شده برای ادامه حیات، به سوی لذات حیوانی برود.

نمونه ای از این خوی پست، ازدواج با همجنس است که در ادامه، تصاویری از مراسم باشکوه غربی ها برای  رسیدن به این لذت شوم قابل مشاهده است.

یکی از عبرت های قرآن برای انسان ها داستان قوم لوط است که به دلیل گرفتار شدن به این رفتار کثیف، دچار عذابی بزرگ شدند.

اگر مسلمانان و سایر انسان های آزاده جهان، با این فرهنگ شوم غربی مبارزه نکنند بعید نیست که وقتی عذاب این وارثان قوم لوط نازل شد ما را هم به واسطه بی تفاوتی نسبت به آن دربرگیرد.
 
 
 
 
 
 
جون عمّه شون به خدا اعتقاد دارن(به in GOD we trust توجّه کنید)
چقدر عاشقانه با هم ازدواج میکنن!!


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,ساعت 19:39  توسط فرزاد  

مشخصات عاملان سایت‏های مستهجن + تصویر

 1ـ سعيد.م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی:

 


مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن، ضددین و ضد امنیت فارسی‌زبان به نام ایران سکس و با آدرس اصلی www.avizoon.comو حامی فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com مي باشد. نامبرده با حمایت فنی و مالی شرکت آمریکایی ... اقدام به راه‌اندازی سایت مذکور از سال 82 از کشور کانادا نموده است.

سایت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلی، تالارهای گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی اقدام به ارائه محتوای مستهجن فارسی‌زبان در سطح بسیار وسیع نموده است.

سایت های مورد نظر اقدام به ترویج انواع بی‌بندوباری‌های اخلاقی با هدف قبح‌زدایی از محرمات دینی، ترویج فساد در جامعه، سست کردن بنیان‌های اعتقادی و فروپاشی اساسی خانواده به جهت پیشبرد اهداف دشمن در عرصة ناتوی فرهنگی نموده است.

سیاوش حسین‌خانی اقدام به طراحی و اجرای سناریوی جذب و گزینش مدیر برای اداره این سایت نموده و از این طریق تعداد 20 مدیر اصلی با شرایط خاص را برای این سایت انتخاب و اقدام به مدیریت و توسعه محتوایی سایت‌های خود نموده است.لازم به ذکر است که شناسایی و گزینش مدیران این سایت ها با دقت و رعایت کلیه ملاحظات امنیتی از سوی وی صورت گرفته است.

نامبرده همچنین اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ نموده و طرح جنگ با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران را در سایت‌های خود به اجرا درآورده است.

شبکه طراحی شده توسط متهم سعيد.م با نام مستعار سیاوش حسین خانی با ایجاد ارتباطات خاص با شرکت آمریکایی ... که در امر ارائه خدمات هاست و دومین بسیار فعال بوده و به اکثر سایت های مستهجن، ضد دینی و ضد انقلابی فارسی زبان سرویس ارائه می نماید و خدمات قابل توجهی را از این شرکت دریافت نموده است كه دارای پیشرفت قابل توجهی بوده است.

این شبکه با شناسایی، جذب و گزینش تعداد 20 مدیر اصلی و تعدادی مدیر میانی اقدام به گسترش فعالیت های خود در ترغیب کاربران ایرانی به تولید محتوای مستهجن فارسی زبان داشته و علاوه بر ارائه محتوای ضد اخلاقی محلی برای ارائه مطالب ضد دینی، توهین به اعتقادات اسلامی، اقدام بر علیه امنیت ملی از طریق فعالیت تبلیغی، راه اندازی جنبش های تحریم انتخابات، ارائه کتب ضاله و ضد دینی، پوشش اخبار ضد انقلاب،ترویج انواع بی بند و باری های اخلاقی با هدف قبح زدایی از مسائل ضد اخلاقی و فروپاشی بنیان های اجتماعی از این طریق، عادی جلوه دادن روابط نامشروع، استحاله افکار کاربران ایرانی در خصوص اعتقادات اسلامی و ارائه خوراک فکری در پوشش مطالب مستهجن و ضد دینی و ... نموده است.

شبکه مورد نظر با جذب بیش از 300000 کاربر ثبت نام شده و تعداد بسیار زیادی کاربر ثبت نام نشده فعالیت می نموده است.
این شبکه با راه اندازی آپلود سنتر اختصاصی با ایجاد فضای مخصوص کاربران محتوی بیش از 15 گیگابایت تصاویر مستهجن و ضد دینی می باشد.این تصاویر به طرز بسیار ماهرانه ای در کنار هم قرار دارند به صورتیکه در میان تصاویر مستهجن و ضد اخلاقی تصاویر ضد دینی و توهین به معصومین و تصاویر اهانت به بزرگداشت مقام آن ها قرار دارند.

همچنین اعضاء فعال این سایت اقدام به تهیه کلیپ های مستهجن با هدف ترویج بی بند و باری های اخلاقی و پرداخت پول به تولید کنندگان این کلیپ ها در سطح کشور و انتشار آنها در سطح بسیار وسیع نموده اند.این کلیپ ها تا کنون حدود 3500000 بار دانلود شده اند.

سایت اصلی این شبکه (avizoon.com) روزانه به طور متوسط 25000 نفر بازدید داشته است.(این آمار با توجه به فیلتر بودن این سایت در داخل کشور می باشد.)

لازم به ذکر است که سرشبکه اصلی این شبکه (سیاوش حسین خانی) دارای ارتباطاتی با برخی سازمان های خارجی داشته است که این موضوع در حال پیگیری می باشد.

 

قابل ذكر است كه مديران اصلي سايت ها اقدام به تهيه و انتشار مطالب مستهجن و ضد دين در سطح گسترده مي نمودند.
و......
 
 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,ساعت 19:26  توسط فرزاد  

11سپتامبر در نرم افزار word

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

 باسلام خدمت دوستان عزیزامروز میخواستم یک مطلب کوتاه در مورد 11سپتامبردرنرم افزارwordروهمراه باعکسش بذارم،البته خودتو هم می تونید امتحان کنید.میگن هواپیمایی که به این2تاساختمون خورد شمارش Q33NY بود،شما دوستان میتونید حرف Q33NY تویwordبنویسید و فونتش رو روی Wingdings بذاریدو خودتون ببنید که چه اتفاقی می افته(البتّه باحروف بزرگ بیشترجواب میده)،برای همین خودم هرجوری بود این عکس رو طراحی کردم:

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,ساعت 19:23  توسط فرزاد  

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد