آینده رژیم صهیونیستی از دید کیسینجر

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

آینده رژیم صهیونیستی از دید کیسینجر

 

http://www.akhbargoo.com/wp-content/uploads/2012/09/%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84.jpg

نتایج جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه و رو شدن دست صهیونیست ها برای افکار عمومی منجر شده که حتی تئوریسین های صهیونیسم نیز به زوال آن اعتراف کنند.

 

 

به گزارش موعود به نقل از مشرق باشگاه خبرنگاران به نقل از الشعب الجدید، با توجه به جنگ 8 روزه  بین غزه و رژیم صهیونیستی تمامی تحلیلگران از جمله تحلیلگران یهودی بر این حقیقت اتفاق نظر پیدا کرده اند که اسرائیل علی رغم تکیه بر تکنولوژی های پیشرفته و حتی فوق پیشرفته نظامی خود نتوانسته و نمی تواند در جنگ علیه فلسطینیان پیروز میدان باشد.

از سوی دیگر دست مسؤولین این رژیم و به طور کلی صهیونیست ها برای جهان رو شده است و همه می دانند که اسرائیل و طرفداران آن "هر حرکت ضد این رژیم را تروریستي، نژاد پرستانه، فاشیستي و تندروي و از این قبیل می خوانند، به نشر اخبار دروغ بر ضد دولت های مخالف رژیم صهیونیستی و القای ترس از سلاح های آن دولت ها می پردازند.

شاید از همین روست که هنری کیسنجر که خود از تئوریسین های صهیونیسم است اذعان کرده تا 10 سال دیگر اسرائیلی در کار نخواهد بود و علی رغم این که این اظهارات به هیچ وجه به مذاق مسؤولین تل آویو خوش نیامده و آن ها سعی کردند نسبت این ادعا به کیسنجر را زیر سؤال ببرند و مانع از آن نشر آن شوند.

اما خبرنگار "ساندی تایمز" تاکید کرد که عین عبارت کیسنجر "In 10 years there will be not more Israel" بوده، و روزنامه نیویورک پست نیز همین مطلب را از قول وی منتشر کرده است

 با کلیک بر روی بنر بایین به سایت تخصصی آنتی فراماسونی امتیاز بدهید... 

  

 



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  جمعه 8 دی 1391برچسب:,ساعت 21:30  توسط فرزاد