بازی "پرندگان خشمگین" Angry Birds

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

بازی "پرندگان خشمگین" Angry Birds

 

 

 

 

 


بازی "پرندگان خشمگین"  Angry Birds :


در جدیدترین نسخه بازی پرندگان خشمگین، در مرحله 9 این بازی شما باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آن‌ها بروید که کاملا شبیه به نقشه ایران است. به گزارش

 

گرداب، بازی رایانه‌ای محبوبی که اکثر کاربران رایانه با آن آشنا هستند، بازی "پرندگان خشمگین" یا همان Angry Birds است. به نظر می‌رسد این پرندگان خشمگین و سازندگان آن این بار هوای حمله به ایران را در سر می‌پرورانند.

به نوشته آی تی آنالیز، در جدیدترین نسخه بازی پرندگان خشمگین با نام Fry Me To The Moon، در مرحله 9 این بازی شما باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آنها بروید که کاملا شبیه به نقشه کشور عزیزمان ایران است.


البته در این بازی کار به اینجا ختم نمی‌شود و در مرحله 10 نیز شما به تخریب خانه‌هایی می‌پردازید که طبیعتا خانه‌های ایرانیان است چرا که این خانه‌ها بر روی سیاره‌ای شبیه به نقشه ایران بوده و حتی یکی از این بناها چیزی نیست جز برج میلاد.


اخیرا سازندگان غربی بازی‌های رایانه‌ای، در بازی‌ها، حمله به ایران را در دستور کار خود قرار داده‌اند. پیش از این نیز بازی "میدان نبرد 3" که در آن نیروهای آمریکایی به ایران و تهران حمله کرده و آن را به اشغال خود در می‌آورند انتقادهای زیادی را به ویژه از سوی بازی‌بازهای ایرانی به همراه داشته است.

منبع: جام نیوز

به نقل از : ایران اسلامی

 




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 21:2  توسط فرزاد