نظام نوین جهانی-معماران فريب و تباهی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

نظام نوین جهانی-معماران فريب و تباهی

 نظام نوین جهانی-معماران فريب و تباهی

نظام نوین جهانی: دولت واحد جهانی دکترین صهیونیزم است که از اخبار کتاب مقدّس مبنی بر تشکیل حکومت واحد جهانی در آخرالزمان نشأت گرفته و محور فعالیت ایلومیناتی ها قرار گرفته است. جرج بوشِ پدر پس از فروپاشیِ اتحاد شوروی و در آستانۀ جنگ اول خلیج فارس، تئوري «نظام نوين جهاني»( New World Order) را رسماً به‌ عنوان استراتژي ملّي امريكا پس از جنگ سرد اعلام كرد. وی در نطقی که در روز 11 سپتامبر 1990 در مقابل کنگرۀ آمریکا ایراد کرد گفت: «جهان به اين نتيجه رسيده است كه تنها نظام تك‌قطبي است كه مي‌تواند صلح و امنيت جهان را تضمين كند». اهداف ایلومیناتی ها در راستای تشکیل دولت جهانی عبارتند از: نابودی خانواده به عنوان سلول پایۀ تمامی تمدن ها، از بین بردن تمامی ادیان، از بین بردن ملیّت و ناسیونالیزم، اضمحلال دولتهای حاکم، الغای مالکیت خصوصی، و الغای قانون ارث.

معماران فريب و تباهی: نويسندۀ استونيايي، يوري لينا در کتابی با عنوان «معماران فریب» پس از شرح تاريخچه اي ششصد صفحه اي از فراماسونري و تشکیل و گسترش آن توسط بانکداران متنفذ یهودی عنوان می کند که متأسفانه بخش غالب جامعۀ غرب، فراماسونري ِگروه نخبۀ مالي يهود را پذیرفته است. لينا مي‌نويسد، سيصد خانودۀ اصلي بانكدار يهودي، از فراماسونري به عنوان يك ابزار براي كنترل و تخريب جهان غرب استفاده كرده‌اند. بر اساس بايگاني‌هاي لژ شرقي بزرگ و قدرتمند فرانسه كه در ژوئن سال 1940 ضبط شده و سپس توسط روسها افشاء گردید، لينا با ذكر جزئيات نشان مي‌دهد كه چگونه فراماسونري براي سلطۀ جهاني توطئه كرده و بسیاری از انقلاب‌ها و جنگ‌هاي بزرگ معاصر را هماهنگ كرده است. ماسون‌هايي كه غالباً يهودي بودند، مسئول پيدايش كمونيزم، صهيونيزم، ليبراليزم و اومانیزم هستند.آنها ميليون‌ها ايده آليست زودباور را با ترويج اتوپيايي مبتني بر ماترياليسم و خردگرایی اغفال كردند و «آزادي، برابري، برادری» و «مالكيت عمومي» را به آنها ديكته كردند؛ كاري كه «طعمه گذاري و جابه جايي» نام گرفته بود. این جنبش‌های ظاهراً «انقلابی و مترقی جهانی» همگی بازتاب سرپیچی ابلیس علیه قوانین خدا و طبیعت هستند كه در قلب فراماسونری جای دارد. آنها ميليونها ايده آليست زودباور را با ترويج اتوپيايي مبتني بر ماترياليزم و خردگرایی اغفال كردند و«آزادي، برابري، برادری» و «مالكيت عمومي» را به آنها ديكته كردند؛ كاري كه «طعمه گذاري و جابه جايي» نام گرفته بود. هدف اولیه فراماسونری مدرن، ایجاد یك نظم نوین جهانی است؛ «یك معبد سلیمان معنوی كه در آن افراد غیر عضو چیزی جز برده نیستند». وی ثابت می کند که فراماسونري مبتني بر يهوديت بوده و «ارگان سياسي اجرايي گروه نخبۀ مالي يهود» است. هدف مشترك اين جنبش‌هاي الهام گرفته از فراماسونري، نابودي نژاد، مليت و خانواده است که از طريق ایجاد انشقاق اجتماعي، ترویج تساهل و تسامح، الحاد، نيهيليسم، گلوباليسم، آزادي جنسي و همجنس گرايي و در نتيجه فروكاستن انسانيت به يك خمير متحد الشكل غيركاركردي و شكل‌پذير انجام می گیرد-- منبع: savethemales- نشریۀ سیاحت غرب شماره 80 
 
لینا و دیگرانی كه می‌كوشند نسبت به وضعیت واقعی بشریت هشدار دهند، توسط كسانی كه غیر مستقیم از سوی بانكداران به كار گرفته شده‌اند، برچسب سامی ستیز، فاشیست و نفرت پراكنان دست راستی می‌خورند. این تاكتیك، توطئه‌گران را در برابر مداقه دقیق حفظ کرده و بحث و گفتگو درباره مخمصه مخوفی را كه در آن قرار داریم ناممكن می‌سازد. بدون وابستگي به فراماسونري، هيچ شانسي براي رسيدن سريع به يك سمت دولتي ـ فارغ از ميزان استعداد اشخاص ـ وجود ندارد. فراماسونها نه تنها بر سياست بلکه بر تمامی بخش‌هاي جامعۀ غرب از جمله علوم و فرهنگ نيز كنترل دارند. او مي‌نويسد: حيات فرهنگي فعلي عملاً ناخودآگاه شده است. *سياستمداران فاسد كه با عضويت در فراماسونري به پست و مقام مي رسند بايد در جهت تحقق اهداف فراماسونري كه همانا گسترش فساد و تباهي در زمين در راستاي سلطه جهاني صهيونيزم است حركت كنند. تا بندگان پول و قدرت در جوامع وجود دارند که ملّت، وطن، دین، شرف خود را در ازای پول و مقام به فراماسونری یهود و روح خود را به شیطان می فروشند، هر روزِ بشریت از روز پیش بدتر خواهد بود. اچ. جي. ولزِ فراماسون در جزوۀ خود با نام «توطئۀ آشكار: طرح يك انقلاب جهاني» (1929) يك «جامعه باز مخفي» را توصيف مي‌كند كه مركّب است از مردان پيشرو جامعه كه يك نيروي پنهان را براي تضمين منابع جهاني، كاهش جمعيت از طريق جنگ و جايگزين كردن «دولت ـ ملت» با یک دولت خودکامۀ جهاني را در دست دارند. جنگ‌ها، انقلاب‌ها و ركودهاي اقتصادي همگي بخشي از يك روند انقلابي هستند كه براي تحميل حكومت جهاني به بشر بر اساس دستورالعمل فراماسوني طراحي شده‌اند. *ایجاد متناوب بحرانهای اقتصادی و رکود در جهان یکی از راههای اصلی صهیونیزم بین المللی برای تضعیف دولتها و افزون ساختن ثروت خود است. دکتر جان کولمن نیز در کتاب کمیتۀ 300 به این موضوع اشاره می کند. یهود با سلطه بر بازارهای مالی به طور مرتب با تغییر نرخ ها، بسیاری را ورشکست کرده و بر ثروتهای بی حساب خود می افزایند. چنان که پیش تر اشاره شد جنگهای اروپا از دورۀ لشگرکشی های بزرگ ناپلئون بناپارت(که از اعضای فراماسونری بود) یکی از دلایل انباشت ثروت در دست یهودیان بوده است. سران دولتهای اروپایی که فراماسونهایی از Order ها(طریقت های) گوناگون بودند به دستور هستۀ مرکزی، کشورهای متبوع خود را به جنگهایی کشاندند که از یک سو خزانه های یهود را انباشته تر کرد و از سوی دیگر با تضعیف کشورها زمینۀ سلطۀ بین المللی یهود را فراهم کرد. کورتیس ب. دال در سال 1968 می گوید: «بانکداران بین المللی به سوی کنترل کامل جهان در حرکتند؛ کنترل انحصاری و دراز مدت سیاسی و بازارهای جهانی برای سود شخصی. آنها برای رسیدن به اهداف خود جنگهای متعددی ایجاد کرده و می کنند»-روزی که دلار می میرد؛ ویلارد اینتلون(1973). آنان حتی به بهانۀ این جنگها که خود بانی آن بودند زمینۀ تأسیس نهادهای بین المللی چون «جامعۀ ملل» و «سازمان ملل متحد» که از گام های اصلی در راستای ایجاد دولت واحد جهانی بود را فراهم آوردند. جامعۀ ملل پس از جنگ اول جهاني تأسيس شد و به بهانۀ حفاظت از صلح بخشي از اختيارات حكومتهاي ملّي را گرفت. سازمان ملل متحد نيز پس از جنگ دوم جهاني تأسيس شد و بخش بيشتري از اختيارات جهان را اخذ نمود. این زالوهای خونخوار بین المللی که نسل اندر نسل خبیث تر و خطرناکتر می گردند، سیصد سال است که به مکیدن خون بشریت مشغولند.




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ساعت 6:23  توسط فرزاد