هالیوود و نمادها (قسمت اول)

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

هالیوود و نمادها (قسمت اول)

 هالیوود و نمادها

پس از کشف اتفاقی (؟!) آمریکا و نسل‌کشی ساکنین بومی آنجا و دستیابی به منابع سرشار این سرزمین، مهاجرت یهودیان به آمریکا با حمایت سرمایه‌داران یهود آغاز شد و مهمترین حرفه‌های سنتی یهودیان مانند ایجاد شبکه‌های گسترده تجارت مشروبات الکلی، عتیقه‌جات، مواد مخدر، فحشا، قمار، بانکداری ربوی و تبهکاری سازمان یافته، نیز به آمریکا منتقل شد. در میان نخستین نسل مهاجرین یهودی که توسط لرد راتچیلد و بارون هریش (سرمایه‌داران یهودی) به آمریکا اعزام شدند، بنیانگذاران صنعت سینمای آمریکا (هالیوود) قرار داشتند، مانند لویی مایر، برادران شنک، شموئل گلب فیش (که بعداً نام خود را به ساموئل گلدوین تغییر داد) لویی زلنیک، برادران وارنر، سام اشپیگل، ال‌جانسون اسرائیل بالین (ایروینگ برلین) و غیره.

یهودیان ابتدا سالن‌های سینما را در اختیار گرفتند. آنها به سرعت سالن‌های سینما را گسترش دادند و سپس به تولید فیلم هم پرداختند. با تلاش یهودیان انحصار فیلم‌سازی که متعلق به ادیسون و ساحل شرقی بود، لغو شد و یهودیان عازم ساحل غربی شدند تا «هالیوود» را بنیان گذارند. استودیوهای شش گانه آمریکایی در دهه ۱۹۲۰میلادی، هالیوود را در حومه شهر لس‌آنجلس تشکیل دادند. صاحبان این کمپانی‌ها، یهودی و از مهاجرین اروپای شرقی بودند. این عده شامل برادران وارنر (به ویژه جک وارنر)، ساموئل گلدن، لویی مایر، کارل لمله، ادولف زوکر و ویلیام فاکس می‌شدند که به ترتیب استودیوهای برادران وارنر، متروگلدن مایر، یونیورسال، پارامونت، کلمبیا و فوکس قرن بیستم را تأسیس کردند. اولین استودیو توسط کارل لمله تأسیس شد که نامش یونیورسال بود. آنها از هر چیزی برای موفقیت فیلم‌هایشان استفاده کردند، همانند: سیستم ستاره‌سازی، موضوعات غیراخلاقی، خشونت، اسطوره‌سازی، ترویج خرافات، خیال پردازی، جادو، فلسفه‌ها و تفکرات انحرافی، سمبل‌ها و نشان‌های گمراه‌کننده، فرقه سازی‌های شیطانی، تبلیغات فریبنده و دروغین، استفاده ابزاری از زنان، سرگرمی‌های غیر مفید و مشغولیت‌های کاذب و …

بسیاری از محققان غربی معتقدند هالیوود توسط یهودیان (صهیونیست‌ها ) اداره می شود. صهیونیست‌ها با در اختیار داشتن کنترل کامل هالیوود، به مهمترین و دقیق‌ترین ابزار کنترل اذهان مردم دست یافته‌اند. تهیه‌کنندگان صهیونیزم یهودی، حاکمان مطلق، و کارگردانان و هنرمندان، تحت فرمان آنها هستند. در مجموعه تصاویر زیر که از صحنه‌های مختلف فیلم‌های مختلف جمع‌آوری شده، به وضوح می‌توانید به نفوذ افکار و عقاید فراماسون‌ها و ایلومناتی (فراماسون های بلندپایه) و شیطان‌پرستان در صنعت سینمای هالیوود پی ببرید.

هالیوود و نمادها

در تصاویر ارائه شده، فیلمهایی از سال ۱۹۲۷ مانند متروپلیس وجود دارد تا فیلمهای امروزی. در این تصاویر نماد «چشم جهان بین» بیش از همه خودنمایی می کند و حاکی از ستایش فراماسونها از خدایشان است.

هالیوود و نمادها

به کار بردن این نمادها در فیلمها، تکنیکی از علم کنترل ذهن (Mind Control) می باشد که ناخواسته، تأثیر منفی در ضمیر ناخودآگاه ما خواهد گذاشت مثلا در مورد انیمیشن «Yu-Gi-Oh!: Pyramid of Light» که بسیار معروف بوده و در شبکه مختلف آمریکا، کانادا و چندیـن کشـور اروپایی پخش می شود، داســـتان در مورد نوجوانی است که هرم جهان بینی را پیدا می‌کند که قدرت خاصی به او می دهد و می تواند با آن، کنترل قدرت موجودات فرامادی را به دست گیرد. او از این نیرو در راه خـیر و کـمک به افراد مظـلوم و نابودی افراد ظالم استفاده می‌کند. به خوبی می توان به تاثـیر این فیـلم در ذهن کـودکـان پی برد که چـگونه «هرم جهان بین» پر قـدرت را به عـنوان نماد نـیروی خـیر و خوبی، به اذهـان تلقین می کند.

هالیوود و نمادها

متأسفانه علم مدرن «کنترل ذهن»، امروزه به عنوان ابزاری بسیار مهم برای پیاده کردن طرح شیطانی که خالی کردن جهان از تفکر یکتاپرستی و ترویج شیطان پرستی است، توسط صهیونیزم جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم نیز از سر ناآگاهی، به دام طرح این شیطان‌پرستان می افتند.
امید است که با آگاهی از چنین مسائلی، مواظب باشیم که فرزندان ما که سازنده نسل آینده می‌باشند، طعمه طرح «کنترل ذهن» صهیونیست ها واقع نگردند.
لیست زیر، اسامی برخی از فیلمهایی است که از نمادهای فراماسونری و ایلومناتی در آنها استفاده شده است. البته در بعضی از فیلمها صرفا کاربرد نماد است اما در بعضی دیگر کاملا مفاهیم فراماسونری، ترویج داده می شود.
The Ninth Gate
Lara Croft: Tomb Raider
Matrix
300
National Teasure
batman returns
From Hell (About Jack the Ripper)
Cockwork Orange
The Devil’s Advocate
The Handmade’s Tale
A Scanner Darkly
The Future is Flux
The Master of Disguise
The Man who Would be King
Lord of the Rings: Two Towers
Desperately Seeking Susan
The Good Shepherd
Stargate
The Big Lebowski
Mad Max 3
The Da Vinci Code
They Live
Metropolis
Angles and Deamons
The Matrix Revolution
Revelation
The Diamond Arm
The League of Extraordinary Gentlemen
South Park
Max Payne
The Simpsons Series
Independence Day
Brazil
Gangs of New York
Conan The Barbarian
Mystery Eye
Monster Ink
Ocean’s 11
Halloweentown
Kids in the Hall



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:49  توسط فرزاد