مالک صهیونیست چلسی تعطیلات کجامی رود؟

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

مالک صهیونیست چلسی تعطیلات کجامی رود؟

 مالک صهیونیست باشگاه چلسی انگلیس، اخیرا بیشتر تعطیلات خود را در اراضی اشغالی به سر می برد.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، فکر می کنید چه تفاوتی میان رومن آبراموویچ و سایر میلیاردرهای روسی وجود دارد؟ شاید یکی از آنها که می تواند مهمترین نیز باشد، علاقه وافر وی به اراضی اشغالی و کمک به رژیم صهیونیستی است. موضوعی که موجب شده تا اخیرا رفت و آمدهای بیشتری به این سرزمین ها داشته و در آستانه خرید املاک وسیعی نیز باشد.
این مرد ثروتمند، علاقه ویژه ای به منطقه توریستی ایلات در اراضی اشغالی هم دارد. به همین دلیل، هر از چند گاهی با هواپیمای شخصی اش و با همراهی گروهی، راهی شده و تعطیلات را در آنجا به سر می برد. این تا به آنجاست که در آخرین سفرش، 36 اتاق و 16 سوئیت را اجاره کرده بود که موجب شگفتی بسیاری شده بود.
 
 
 

 

البته، وی در تمامی سفرهایش به سرزمین های اشغالی، در کنار تمامی امکاناتی که محل اسکان باید داشته باشد، سفارش یک صفحه نمایش عظیم را هم می دهد تا بتواند از نزدیک به تماشای دیدارهای چلسی بپردازد. در حقیقت، آبراهیموویچ در سفرهایش که به نظر می رسد در آینده نه چندان دور تبدیل به اقامت دائم شود، از هیچ هزینه ای دریغ نکرده و تمامی امکانات را فراهم می کند.
این روند سفرها از ابتدای سال جاری میلادی بیشتر شده و این شائبه را ایجاد کرده که این باشگاه دار قصد اقامت همیشگی دارد. خبر خرید املاک نیز که این روزها شکل اجرایی به خود گرفته، موجب شد تا این گمانه ها تقویت شود.
در کنار تمام این مسائل، باید به خرید سهام دو باشگاه لیگ رژیم صهیونیستی نیز اشاره داشت که به معنای ورود سرمایه این مرد روس به این اراضی است. در حقیقت، این یهودی روس که ممنوع الخروج به این کشور اروپایی و زادگاه خود است، اکنون در حال تهیه مقدمات برای اسکان دائم در سرزمین موعود است.




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,ساعت 20:37  توسط فرزاد