در روزهای اخیر شاهد گسترش یک موزیک از یک خواننده فراری به آلمان ؛ به نام "شاهین نجفی " بودیم ... 
در این مطلب به قضیه ی این خواننده ی مرتد خواهیم پرداخت ... وی با خواندن موزیک های بی شرمانه ای به ائمه اطهار از جمله امام رضا(ع) و امام هادی (ع) توهین کرده است تا حدی که برای کشتن وی جایزه گذاشته اند ! به ادامه مطلب بروید ...


همانطور که سایت های بزرگ خبری منتشر کردند ؛ خواننده ای فراری با نام شاهین نجفی با طرح شعر هایی در صدد اختلاف انداختن میان جوانان بوده است . و در این میان با توجه به حکم اکثر مراجع تقلید , توهین به ائمه حرام است  و  شخصی که توهینی کند مرتد است . نمونه سوالی که از آیت الله صافی شده است در این عکس مشهود است :



 قضیه را میتوان از اینجا آغاز کرد که چند ماه پیش ؛ موزیکی با نام "مهدی" از این خواننده ی فاسد منتشر شد .و بعد از انتشار آن سیل زیاد نظرات از هر اعتقادی سوی سایت های موریک آمد . عده ای گفتند{ با شنیدن این موزیک , اشک از چشمان مان سرازیر می شود ! و خیلی احساساتی می شویم }. گروهی هم از طرف دیگر گروه ها فقط از حالت انتقادی موزیک خوششان می آمد و به طوری حمایت از آن حمایت میکردند . با نگاهی گذرا به متن موزیک های این کافر ؛ میتوان به سادگی دریافت که ایشان هم مذهبی ها را به خود جذب کرده است و هم افراد علاقه مند به موزیک رو . و با نام موزیک مذهبی به خود مذهب ضربه های فراوانی وارد ساخته است .


در موزیک با نام مهدی این خواننده به طور نامحسوس به شنونده القا میشود که (نعوذ بالله) اگر امامی  به نام مهدی وجود داشت یا صحبت من رو میشنید یا ظهور میکرد ... و در نتیجه شنونده خود به خود به تایید عدم وجود منجی اعتقاد پیدا خواهد کرد ...
در موزیک آخر وی که چندی پیش منتشر شد ؛ و بسیاری از خبرگذاری ها خبر آن را منتشر کردند ؛ وی به امام هادی (ع) و امام رضا (ع) توهین کاملا  آشکار داشته است . 
برای توهین به امام رضا(ع) تصمیم گرفتند حرم این امام بزرگوار را مسخره کنند بطوری که نمی توان حتی در این مقاله شرح آن را نوشت ...


اغلب کاربرانی که در اینترنت فعال بودند و اخبار را دنبال میکردند یا در شبکه های اجتماعی بین المللی مثل فیس بوک اکانت داشتند , حتما توهین های آشکار و زیاد به امام هادی(ع) را میدانند .
 این خواننده ی فراری هم برای حمایت از موج توهین به امام هادی(ع) موزیکی روانه شبکه اینترنت کرد که امام را به چند چیز قسم میدهد ... او امام را قسم میدهد که فعلا حضرت مهدی قصد ظهور و شنیدن صحبت های ما را ندارد ! و تو به جای او ظهور کن !
اخیرا شبکه شیطانی بی بی سی هم با وی ارتباط داشته است و این خواننده گفته » فقط نام ائمه را "دستمایه " کار اخیر خود قرار داده است و اصلا قصد توهین به ائمه را نداشته است ! 
حال با مطلبی که در بالا ارائه شد , چنین چیزی ممکن است ؟