تحلیل سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother)

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

تحلیل سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother)

 

تحلیل سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother) تحلیل سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother)

سریال چگونه با مادرتون آشنا شدم (How I met Your Mother) را در این مطلب با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد ، تا آخر همراه ما باشید

 


سریال چگونه با مادر شما آشنا شدم ( How I met Your Mother ) سریال پر مخاطبیست که تا حدود زیادی هم در ایران مخاطب پیدا کرده است. این سریال داستان چند دوست است که در جریان روابطشان با دیگران لحظات کمیک هدفداری را رقم می زنند.

نگاهی به عوامل تعلیق سریال

بستر تعلیق این سریال بر روابط بین افراد تشکل شده است و خط اصلی تعلیق پیدا کردن زوج مناسب برای شخصیت تد میباشد و از این جهت (بستر تعلیق) سریال موفق بوده و این موفقعیت را مدیون نویسنده و سازنده گان خود است.

 

 



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 20:26  توسط فرزاد