امروز، فردای پایان جهان!

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

امروز، فردای پایان جهان!

 21دسامبر 2012 گذشت و من که این مطلب را می نویسم فردای این روز، یعنی 22دسامبر میلادی و 2دی ماه 1391 شمسی است، ولی هیچ یک از پیش بینی های که بر اساس تقویم مایان صورت گرفته بود، محقق نشده و همچنان ما در این دنیا به زندگی خود ادامه می دهیم. بر اساس تقویم مایان، که 20 دسامبر این تقویم 5126 ساله به پایان رسید، در بامداد اول دی ماه، 21دسامبر، زمین هم راستا با مرکز کهکشان راه شیری می شود، که هر 2000 سال این اتفاق نجومی رخ می دهد. این هم راستایی باعث می شود که زمین تحت کشش سیاه چاله ی مرکز آن قرار می گیرد و حیات محو می گردد. همچنین، تاثیر آن بر روی خورشید این است که سطح آن پر از انفجار می شود و ذرات پلاسمایی در فضا پخش می شود و این ذرات با زمین برخورد کرده و کل سیستم های مخابراتی و ماهواره ای را از کار می اندازند. از آن گذشته، به دلیل اینکه این ذرات پلاسمایی بسیار شدید و زیاد هستند، نیروی مغناطیسی زمین را تغییر داده و قطب شمال و جنوب عوض شده و در دو سوی مدار استوا قرار می گیرند و به دلیل این تغییر، سونامی جهان را درگیر می کند و بسیاری نابود می شوند. این تغییر مغناطیسی باعث می شود که جهت گردش زمین عوض شده و به جای اینکه خورشید از شرق طلوع کند، از غرب این کار را می کند و چون هوای سطح زمین با این تغییر جهت مخالفت می کند، همه چیز گرم شده و ذوب می گردد. همچنین، قرار بود سیاره ی ایکس یا نیبرو به زمین برخورد کند و همین یک چیز کافی بود تا همه ی مردمان از بین بروند.

شایعه پایان جهان

رسانه ها و شایعات پایان جهانی

 

در کنار این مباحث، عامل بسیار مهمی باعث فراگیر شدن این باور بی بنیان طی روزهای گذشته در بین جهانیان شده بود، و آن عاملی به نام « رسانه» بود. رسانه ها، که در عصر حاضر نقش تعیین کننده ای در زندگی بشری پیدا کرده است، با برجسته کردن و دامن زدن به این باور، برای مدتی هر چند کوتاه، اذهان عده ای از مردم جهان را به خود مشغول ساختند، به طوری که خبرهایی چون ساخت کپسول های نجات بسیار مقاوم موسوم به « کشتی نوح» در چین، گذرگاه طاقدار بزرگ به سبک مایاها از یخ و ذخیره شمع، شکر و کبریت در روسیه و نیز بالا رفتن قیمت اجاره پناهگاه های ساخته شده در زمان استالین در این کشور، سفر گسترده عده ای به روستای بوگارچ در فرانسه، به عنوان امن ترین نقطه جهان در زمان پایان جهان از نظر این افراد، ساخت پناهگاه های ضد بمب در کالیفرنیا، و خبرهایی دیگر از این دست منتشر شدند. از جمله اقدامات رسانه ها در این راستا، ساخت فیلم هایی با این موضوع مانند فیلم 2012 به کارگردانی رونالد کمبریج توسط هالیوود است، که به این شایعات دامن زدند. علاوه بر این، خبرهایی تاسف بار، خبرهایی بودند که از مردم کشورمان در این باره منتشر می شدند. افرادی که تحت تاثیر این رسانه ها و تبلیغات آنها قرار گرفته بودند و دست به رفتارهایی زدند که یک ایرانی مسلمان نبوده و بسیار تعجب برانگیز بود.

شایعه پایان جهان

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که، چرا این رسانه ها دنبال چنین شایعاتی هستند؟ و از مشوش کردن اذهان مردم چه اهدافی را دنبال می کنند؟ یکی از پاسخ ها این است که این رسانه ها با توجه به ابزارهایی که در دست دارند، با طرح این گونه شایعات و سپس رد آن، تلاش دارند تا غرب و ارزشهای غربی را تنها راه و روش موفق زندگی در عصر حاضر معرفی کنند، تا بدین وسیله علاوه بر حوزه سخت افزاری، در حوزه نرم افزاری و ارزشی نیز سبک زندگی غربی را به عنوان بهترین و قابل اتکاترین سبک زندگی به جهانیان معرفی کنند.

 

پاسخ دیگر این می باشد که، همان طور که فرانسیس فوکویاما، تئوریسین مطرح آمریکایی در نظریه معروف « پایان تاریخ» خود به آن می پردازد، تنها ارزش ها و تفکری که در مقابل ارزش ها و تفکر غربی در عصر حاضر توان مقابله دارد و مردمان بسیاری در سراسر جهان پیرو آن هستند، ارزش ها و تفکر اسلام است. لذا از آنجا که یکی از باورهای مسلمانان، باور به روز رستاخیز و قیامت است، می توان گفت که این قبیل رسانه ها تلاش دارند با مطرح کردن چنین شایعاتی این اعتقاد و باور مسلمانان را به چالش کشیده و به آن ضربه بزنند.

 

سخن پایانی

 

شایعات آخر زمانی برای نخستین بار نیست که مطرح می شوند، پیش بینی های نوسترآداموس و زکریا سیچین نیز در این زمره قرار می گیرند؛ همچنین، اعتقاد به پایان جهان در تاریخ1/1/2000 یا 6/6/2006 نیز از جمله شایعات پایان جهانی بوده اند، که آمده و رفته اند و اتفاقی نیفتاده است. علاوه بر این، به نظر نمی رسد برای آخرین بار نیز باشند. مسئله ای که در این بین مطرح می شود این است که چه دسته از افراد تحت تاثیر این قبیل شایعات قرار می گیرند؟ آنچه که مبرهن است افرادی که به کتب خداوند، بویژه قرآن به عنوان آخرین و کاملترین این کتب، اعتقاد دارند، به نظر نمی رسد تحت هیچ شرایطی، حتی با تبلیغات متنوع و روزافزون رسانه ها، از این گونه شایعات متاثر گردند. چرا که همه ادیان الهی به منجی آخر زمان اعتقاد دارند، به طوری که در قرآن کریم مستقیماً از پایان جهان صحبت شده است، و صراحتاً اعلام شده که هیچ کسی به جز خداوند از این لحظه خبردار نمی باشد.(سوره احزاب، آیه 63: یَسْأَلُکَ النَّاسُ عَنِ السَّاعَةِ قُلْ إِنَّمَا عِلْمُهَا عِندَ اللَّهِ وَمَا یُدْرِیکَ لَعَلَّ السَّاعَةَ تَکُونُ قَرِیبًا( مردم از تو درباره رستاخیز می پرسند، بگو « علم آن فقط نزد خداست» و چه می دانی؟ شاید رستاخیز نزدیک باشد).

 
 
 





برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 20:6  توسط فرزاد