فارسی وان

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فارسی وان

 

در این پست قصد نقد شبکه فارسی وان را داریم همان طور که میدانید این شبکه که با کیفیت فوق العاده بالایی سریال هایی را عرضه میکند که حتی صدا و سیمای ایران قادر به پخش برنامه ها با این کیفیت نیستند . شبکه فارسی وان یک شبکه ای است که سریال های کره ای و چینی را جمع آوری کرده و آن ها را دوبله فارسی کرده و در شبکه خود قرار میدهد بدون آن که میان سریال های خود تبلیغی انجام گردد حال سوال این است که چرا یک  شبکه باید سریال های خارجی را دوبله میکند و تبلیغی هم نمیکند

آیا تا به حال فکر کرده اید که این شبکه درآمد خود را از کجا تامین میکند آیا به این فکر کرده اید که بنیان گذار این شبکه چه کسی است آیا به این فکر کرده اید که این شبکه واقعا دل سوز خانواده های ایرانی است این سوالی است که برای اکثر بینندگان این شبکه روی میدهد

به ادامه مطلب مراجعه کنید تا پرده از پس این شبکه برداشته شود


خب و اما شاید براتون این سوال پیش بیاد که این رقیب جدید صداوسیما، متعلق به کجاست و مالکش چه کسی است؟
مقر فارسی وان در هنک*کنگ قرار دارد (از قرار معلوم در یک ساختمان چهار طبقه!) و موسس آن نیز مجموعه رسانه*ای استار متعلق به نیوزکورپوریشن است. شرکت موبی همکار شرکت استار در تولید برنامه*های این شبکه است. مالک امپراطوری نیوزکورپریشن هم کسی نیست جز، سزار نبردهای رسانه*ای: «روپرت مرداک».
نیوزوکورپوریشن که اداره مرکزی آن در نیویورک واقع است، علاوه بر رسانه*های دیداری و شنیداری، بیش از صد روزنامه و مجله نیز در سراسر جهان منتشر می*کند که از آن جمله آنها می*توان به دیلی تلگراف، وال*استریت ژورنال، سان، تایمز و ساندی تایمز، نیویورک*پست و ... اشاره کرد. مجموعه انتشاراتی داوجونز بورس ایالات متحده نیز تحت تملک این غول رسانه*ای قرار دارد.
مجموعه فیلم*سازی فاکس و شبکه*های تلویزیونی فاکس و فاکس نیوز در مالکیت نیوزکورپوریشن است. مجموعه تلویزیونی - خبری اسکای انگلستان نیز متعلق به این شرکت است. سایت شبکه*ی اجتماعی "مای اسپیس" نیز در تملک این شرکت است.


و اما کمی هم در مورد «کیث روپرت مرداک (یا مرداخ یا مردوخ)، سرمایه*دار یهودی*الاصل آمریکایی-استرالیایی و صاحب غول رسانه ای نیوز کورپریشن
کیت روپرت در 11مارس 1931در ملبورن استرالیا به دنیا آمد. پدر روپرت ، سر کیت مرداک ، ناشر روزنامه و مادرش یک یهودی ارتدکس بود اما مرداک هیچ وقت چنین مطالبی را در داستان زندگی خود ابراز نکرد.
پدر مرداک با الیزابت جوی گرین ، دختر روپرت گرین ، در سال 1928 ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر، کیت روپرت و 3دختر بود. کیت روپرت بعدها تصمیم می گیرد که از نام اول پدربزرگ مادری اش که یهودی بود، استفاده کند.
سر کیت مرداک ، پدر روپرت از طریق ازدواج با دختر یک خانواده یهودی ثروتمند، یعنی الیزابت جوی گرین ، شهرت و اعتبار زیادی را در جامعه استرالیایی کسب کرد.
در پی این ازدواج ، کیت مرداک از طریق خویشاوندان همسرش ، در کار خود از گزارشگری به مدیریت روزنامه ای انگلیسی ، ارتقاء مقام پیدا کرد.
از آن زمان به بعد او به قدر کافی پول در اختیار داشت که با آن اقتدار و سلطنت یک شوالیه را برای خود در حیطه زیر نفوذ انگلستان بخرد: دو روزنامه در آدلید در جنوب استرالیا و یک ایستگاه رادیویی در یک شهر معدنی دورافتاده.
به گفته ریچارد اچ.کیورتیس ، سردبیر نشریه واشنگتن ریپورت درباره مسایل خاورمیانه: «به دلایلی ، مرداک همیشه سعی داشته این حقیقت را که مادر مومن و معتقدش او را همچون یک یهودی پرورش داد، پنهان کند.»
روپرت در سالیان دهه 1950 دیدارهای منظمی از آمریکا داشت. او با آگاهی و دید ویژه*ای نسبت به آمریکا بزرگ شده بود و زمانی که در آکسفورد تحصیل می*کرد با پیچیدگی*های «جنگ سرد» دست*وپنجه نرم کرد و اذعان می داشت زمان آن رسیده که موقعیت آمریکا را به عنوان یک قدرت فائقه جهانی به رسمیت بشناسیم. مرداک به زودی دلباخته آمریکا به ویژه شهر «نیویورک» شد. او که کار خود را با مالکیت یک روزنامه کوچک در «ملبورن» استرالیا شروع کرد، پس از مدت کوتاهی توانست یک امپراتوری رسانه*ای را پایه*گذاری کند.



[B]خب دوست دارید در مورد رسانه*هایی که مرداک در اختیار دارد بیشتر بدانید؟

داراییهای مرداک شامل شرکت «نیوز کورپورشین» دربرگیرنده چندین رسانه گوناگون است که اخیراً در سال 2007 شرکت «داوجونز» نیز با تمام متعلقاتش به این خانواده گسترده رسانه*ای پیوسته است. علاوه بر اینها چندین رسانه دیگر در نقاط مختلف دنیا تحت مالکیت اوست که به بررسی آنها می*پردازم.

نیوز کور پوریشن:
مرداک رئیس و مدیر اجرایی اصلی این شبکه بزرگ رسانه*ای محسوب می*شود و علاوه بر او یک کاور هیئت مدیره، وی را در مدیریت بخشهای گوناگون همراهی می*کنند. طبق سایت رسمی این شرکت مجموع دارایی*های آن در مارس 2007 حدود 62 میلیارد دلار و درآمد سالانه آن حدود 28 میلیارد دلار است. این شرکت دارای 8 بخش اصلی است و فعالیت*های تمام قسمت*ها شامل اروپا، استرالیا، آسیا و اقیانوسیه تحت نظارت دفتر مرکزی آن در آمریکا است.
بخشهای اصلی این شرکت شامل موارد زیر و در برگیرنده رسانه*های متعدد است.
- شرکت*های فیلمسازی: این مجموعه شامل 11 شرکت فیلمسازی معتبر دنیاست که برخی از موارد ان را ذکر می*کنیم.

2oth century fox 2oth century fox television
Fox stuios austrailia
Fox studios baja
blue sky studios...

-شبکه*های تلویزیونی، این مجموعه شامل 6 شبکه است که برخی از آنها عبارتند از

Fox briadcastting com pany
Fastel
Star

- شبکه*های کابلی: این شبکه شامل 16 شبکه در نقاط مختلف دنیاست که برخی از انها عبارتند از:
Fox movie chanel
Fox news chanel
Fuel tv
Speed

- خبرگزاری*های ماهواره*ای: شامل 3 خبرگزاری مهم است که عبارتند از:

Bskyb
Direct tv
Skyitalia

-مجلات: این مجموعه شامل 8 مجله است که برخی از آنها عبارتند از :

ALPHA news amerca marketing
smart siurce
the weekly standard

- روزنامه*ها:
مرداک مالک 28 روزنامه تحت نام شرکت* "نیوز کورپورشین " در کشورهای استرالی، انگلستان و امریکاست. روزنامه*های وی در استرالیا شامل "دیلی تلگراف "، "هرالدسان " ، "ساندی میل "، "ساندی تایمز " ، "استرالیا " و ... ، در انگلیس شامل "نیوز اینترنشنال " ، "سان " ، "تایمز "، news of world، و ... و در آمریکا شالم "نیویورک پست " است.

- شرکتهای انتشاراتی: این مجموعه شامل 7 شرکت انتشاراتی است که برخی از آنها عبارتند از:

Harpercollins publishers
Australia
Canada children's book

- سایر موارد: از دیگر بخشهای شرکت رسانه*ای عظیم مرداک می*توان به "myspace "، گروه NDS " و "myspace " که خود شامل بیش از 25 شبکه خبری، اینترنتی و ... است، اشاره کرد.

2- داوجونز: شرکت "داوجونز " که از اول آگوست 2007 با مبلغ 5 میلیارد دلار تحت مالکیت مرداک درآمد، در سال 1882 توسط "چارلز داو "، "ادوارد جونز " و "چارلز برگسترسر " تاسیس شد در سال 1889 اقدام به انتشار روزنامه "وال استریت ژورنال " کرد که پرفروش*ترین نشریه اقتصادی جهان به شمار می*رود، تیراژ کنونی آن بالغ بر 2 میلیون نسخه است.
این شرکت دارای 7 هزار کارمند و چندین گروه رسانه*ای دیگر است که برخی از آنها عبارتند از:
- گروه رسانه*ای بازارهای مصرفی:* این مجموعه شامل 12 رسانه در نقاط گوناگون دنیاست که برخی از آنها عبارتند از:

* the wall street journal
* the wall street journal europe
* the wall street journal asia
* the wall street journal sunday
* the wall street journal radio network
* Barrons
* Mardet watch

- گروه رسانه*ای بازرگانی: شامل 6 رسانه است که برخی از آنها عبارتند از:

* Dow yones newswires
* factiva
* Dow yones finacial
* Information services

3- سایر رسانه*های مرداک:
رسانه*های تحت مالکیت روپرت مرداک بسیار فراتر از موارد ذکر شده در شرکت اصلی اویعنی «نیوزکور پورشین» است. طبق یک آمار نسبتا دقیق در سایت Ketupa.net مرداک مالک یا دارنده بخشی بالغ بر 300 رسانه مشهور جهان است. این رسانه*ها در طبق گسترده ای شامل: شرکت*های انتشاراتی، شبکه*های ماهواره*ای و تلویزیونی، مجلات، شرکت*های فیلمسازی، روزنامه*ها، رادیو، شرکت*های چند رسانه*ای و... است.
تصاحب این تعداد رسانه که با روزنامه کوچک «آدلاید نیوز» در استرالیا شروع شد سراسر پهنه گیتی را در برمی*گیرد.
مرداک هیچ وقت از سلطه بر رسانه*های کشورهای دیگر غافل نمانده و حضور او در کشورهای زیر محسوس است: او در آلمان با خرید 66 درصد از TMS و 24 درصد premiere world ،در فرانسه با خرید 13 درصد tv berizh ، در ایتالیا با skytialia ، در قاره آسیا با star tv ، در کشورهایی مانند چین، ژاپن و کانادا با ctv sportsnet در هند با چندین کانال کابلی و ماهواره*ای، در اندونزی با film indonseia و indiovision ،* در آمریکای لاتین با چندین شبکه ماهواره*ای، در فیجی با 3 روزنامه، در گینه نو با post courier ، در سوئد، دانمارک و هلند با شبکه*های رادیویی، در کشورهای اروپای شرقی مانند بلغارستان، جمهوری چک ، لهستان، رومانی، اوکراین در اسرائیل با news autdoor israel تسلط بلامنازعی بر رسانه*های دنیا دارد.
چند وقت پیش نیز کانالی در افغانستان تاسیس نمود و حالا نوبت به ایران رسیده است.



مرداک حقیقتاً یک امپراطور جهانی است. طبق اظهارات هفته نامه اشیاویک وی بعنوان چهارمین فرد قدرتمند در قاره آسیا به شمار می*آید.
دارایی کل نیوزکرپ (برآورده شده در ماه مارس 1998) به 2/33 میلیارد دلار و سالانه بر13 میلیارد دلار بالغ می*شد. مرداک درسال 1997 اعلام نمود که سهام خانوادگیش درنیوزکرپ به فرزندانش تعلق پیدا می*کند. با اینکه 2/36 درصد از کل سهام شرکت به مرداک تعلق دارد. با اینحال نیوزکرپ این امپراطوری عظیم، «شرکت روپرت مرداک» است.
اکنون فاکس یا به طور کامل یا بخش قابل توجهی از بیست و سه شبکه رادیو-تلویزیونی ایالات متحده را دراختیار دارد و درحال حاضر در پخش برنامه*های ورزشی رتبه نخست را احراز کرده است. چون تاکنون موفق شده است امتیاز و نمایندگی پخش بیست رویداد قابل توجه ورزشی درسراسر ایالات متحده را انحصاری خریداری کند. شهرت دیگر شبکه*های فاکس شیوهای تلویزیونی*اش است. مرداک با تملک "دایرک تی وی" تعداد کانالهای تلویزیونی به خصوص تبادل داده*هایش را به بیش از صدکانال رسانده است. دارایی*های ماهواره*ای و کابلی او از سی مورد گذشته است و نیمی از سهام تلویزیون کابلی نشنال جئوگرافیک از آن اوست. جالب اینکه بخشی از مالکیت رقیب نشنال جئوگرافیک یعنی شبکه کابلی «ان بی سی» از جنرال الکتریک را نیز بدست آورده است.
مرداک خارج از ایالات متحده در بریتانیا، بیست و هشت کانال تلویزیونی دارد که هشت مورد آن سرمایه*گذاری مشترک است با پارامونت، نیکلودئون و سایر پخش کنندگان برنامه*های تلویزیونی در بریتانیا.
مرداک صاحب دو شرکت خدماتی در آلمان، شانزده شرکت در استرالیا، یک شرکت در کانادا و شش شرکت در هندوستان است و سهامی در یک ایستگاه ایتالیایی، دو اندونزیایی، دو ژاپنی و هشت ایستگاه آمریکای لاتین دارد.
او درایالات متحده هشت مجله دارد که یکی از آن*ها هفته نامه محافظه*کاری به سردبیری ویلیام کریستول است که اطلاعات سیاسی لازم را در اختیار سیاستگذاران جورج بوش درکاخ سفید قرار می*دهد.
نیوزکورپوریشن صاحب انتشارات هارپرکالنیز است که بیست و شش چاپخانه دارد بعلاوه انتشارات ویلیام مارو و انتشارات آون که گردش مالی سالیانه*اش بیش ازیک میلیارد دلاراست.
در آسیا بزرگترین شبکه تلویزیونی به مورداک تعلق دارد این شبکه چهل کانال دارد که به هشت زبان، پنجاه و سه کشور را پوشش می*دهد.

مرداک مردی چندچهره است. او هنوز روزنامه نیوز آو ورلد را منتشر می*کند که به مسائل جنسی می*پردازد و هنوز پرتیراژترین رسانه چاپی بریتانیاست. با این وصف مرداک صاحب انتشارات «واندروان» هم هست که بالاترین تیراژ چاپ انجیل را درایالات متحده دارد.
بقول بن باگدیکیان، جای شگفتی است اگر مورداک مورد بخشایش قرار نگیرد. چون تیراژ «نیوز آو ورلد» که مملو از تصاویر زنان برهنه است فقط چهارمیلیون است، درحالیکه انتشارات واندروان او سالانه هفت میلیون نسخه انجیل چاپ می*کند.
مرداک در تعدادی از مهمترین سازمان های یهودی که برای او احترام خاصی قائلند، فعالیت دارد. این سازمان ها که لری سیلوراستین ، فرانک لوی (کماندوی چکسلواکی الاصل سابق ارتش اسرائیل) و لوئیس ام.ایزنبرگ در آنها سمت های مهمی دارند، شامل لیگ ضدافترا، اتحادیه استیناف یهودی و موزه یهود در نیویورک - مرکز یادبود قربانیان کوره های آدم سوزی - است.
روپرت مرداک که درمیان کارکنانش به «کی،آر.ام» معروف است، شاید شاخص*ترین تاجر جهان باشد که نفوذ و قدرتش فقط با منافع و جاه طلبی جور می*آید. «واشنگتن پست» او را سزاوار لقب «وزیر مسلم ارتباطات در دهکده جهانی» دانست. درجاهای دیگر لقب «سلطان شیطانی رسانه*ها» به مرداک داده*اند. «ویلیام شاوکراس» نویسنده کتاب «روپرت مرداک : امپراتور رسانه*ای» به این نتیجه می*رسد که او یکی از پرقدرت ترین مردان روی زمین است. سخن مبین شماره امروز روزانه را با بخشهایی از این کتاب به پایان می رسانم:
«امروز شاید نام روپرت مرداک از آشناترین و تکراری*ترین نام*های جهان اعجاب*انگیز رسانه*ها باشد که می*توان ادعا کرد گستره آن به حدی از وسعت رسیده که تمامی دنیا را در بر گرفته است. شهرت او مانند قماربازی است که حدس زدن حرکت بعدی*اش عملا غیرممکن است. دزد دریایی قابلی که صرفا به قوانین وضع*شده خود عمل می*کند و نیک می*داند که رسانه*ها به عنوان راهبران نظریه جهانی*سازی هیچ قدرتی را نیرومندتر از خود نمی*دانند. آنها هیچ ارزش و اعتباری برای مرزهای قراردادی جغرافیایی کشورها و قاره*ها قائل نیستند و به راحتی می*توانند میکی ماوس را به فرانسه ببرند و سرمایه*داری غربی را به کشور چین تحمیل کنند و شبکه سی*ان*ان را به حیاط خلوت حکام دیکتاتور جهان گسیل دارند.»
 
 
 



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:,ساعت 12:36  توسط فرزاد