آماری جالب از گسترش اسلام در اروپا

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

آماری جالب از گسترش اسلام در اروپا

 تعداد مسلمانان اروپا در حال افزایش است و نقش و تأثیر آن ها در جوامع شان نسبت به ده سال گذشته، بسیار پر رنگ شده است؛ به طوری که امروزه دین اسلام دومین دین و همچینن مسئولین دولتی کشورهای اروپایی آن را به رسمیت می شناسند.

در تحقیقی که در تمام اروپا انجام گرفت، آمده است، تعداد مسلمانان در اروپا از ۴۵ میلیون کمتر نیست و مسلمانان در سه کشور اکثریت را به خود اختصاص می دهند که عبارتند از کوزوو ۹۰ درصد، آلبانی ۸۰ درصدو بوسنی و هرزگوین با ۵۵ درصد از کل جمعیت، کشورهایی هستند که اکثریت جمعیت آن ها را مسلمانان تشکیل می دهند.

 

بعد از بوسنی و هرزگوین، از نظر جمعیت زیاد مسلمانان، کشور یوگسلاوی قرار دارد که ۴۰ درصد از افراد آن مسلمان هستند. همچنین کشور مونته نگرو با۲۰ درصد از کل جمعیت در رده بعدی قرار دارد.

تعداد مسلمان در بالکان واقع در جنوب شرق اروپا حدود ۹ میلیون نفر است. از سوی دیگر در بخش اروپایی روسیه نیز ۱۷ میلیون مسلمان به میزان ۱۲ درصد از کل جمعیت مسلمان این کشور را تشکیل می دهند.

در ادامه این تحقیق آمده است: تعداد مسلمانان هلند حدود یک میلیون و به نسبت ۶ درصد از کل جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. تعداد مسلمانان فرانسه با وجودی که بزرگترین کشور اروپای غربی به شمار می رود، حدود ۵ میلیون نفر می رسد. سپس در کشور آلمان حدود ۴ میلیون مسلمان زندگی می کنند.حدود ۳ میلیون مسلمان در انگلستان زندگی می کنند که در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای حضور فعالی دارند.

همچنین این تحقیق حاکی از آن است که یونان، بدترین کشور برای زندگی مسلمانان به شمار می رود که کمتر اسلام و مسلمانان را پذیرفته اند. بعد از آن کشور اسلوونی قرار دارد که در آن مساجد رسمی برای مسلمانان وجود ندارد.

 

 




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 13:26  توسط فرزاد