فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

لعنت بر وهابی های وحشی

 افسران - لعنت بر وهابی های وحشی

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:56  توسط فرزاد  

روز حجاب در دانشگاه بوستون

افسران - روز حجاب در دانشگاه بوستون
دانشجویان غیر مسلمان دانشگاه بوستون آمریکا به دعوت مسلمانان یک روز را با حجاب سپری خواهند کرد.این طرح تحت عنوان «ماه مارس،ماه بیداری اسلامی در بوستون» در ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است
به طور کلی 40 دانشجوی غیر مسلمان در دانشگاه بوستون برای داشتن حجاب یک روزه داوطلب شده اند.«روز حجاب» یکی از چندین برنامه ای است که جامعه اسلامی دانشگاه بوستون در ماه مارس برای تببین ارزش های اسلامی برای غیر مسلمانان تدارک دیده است.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:47  توسط فرزاد  

شیشه عمر اسرائیل ...

 افسران - شیشه عمر اسرائیل ...


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:47  توسط فرزاد  

سرباز هیتلر چگونه"پاپ"شد؟

 پس از شش قرن برای نخستین بار یك پاپ از مقام خود استعفا داد. در سال 1415 گریگوری دوازدهم از مقام خود کناره گیری کرد. پاپ بندكیت شانزدهم دویست و شصت و پنجمین رهبر کلیسای كاتولیك‌ بود و در سن 78 سالگی در سال 2005 میلادی جانشین پاپ ژان پل دوم شد. بندیکت شانزدهم دلیل استعفای خود را بیماری عنوان کرد. عذری که بر اساس شواهد و قراین برای بسیاری قابل پذیرش نبوده و جای تامل دارد.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید.........


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:0  توسط فرزاد  

توسل به اهل بيت عليهم السلام و پاسخ به شبهات آن

 بسم الله الرحمن الرحيم

 
 
 
شايد شما هم به چنين شبهه اي برخورد كرده باشيد 
من نمي دانم شما چه هستيد و که هستيد و مسئوليت عقايد شما را ندارم. اما 
همين " يا علي" " يا علي مدد" گفتنتان خود خلاف دستور قرآن نيست!!!!؟؟.
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ تنها تو را مي پرستيم و تنها از تو مدد مي خواهيم
وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا (الجن 18) و مساجد ويژه خداست، پس هيچ كس را با خدا مخوانيد.
... 
وَالَّذِينَ تَدْعُونَ مِن دُونِهِ مَا يَمْلِكُونَ مِن قِطْمِيرٍ ﴿فاطر13 إِن تَدْعُوهُمْ لَا يَسْمَعُوا دُعَاءَكُمْ وَلَوْ سَمِعُوا مَا اسْتَجَابُوا لَكُمْ ۖ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكْفُرُونَ بِشِرْكِكُمْ ۚ وَلَا يُنَبِّئُكَ مِثْلُ خَبِيرٍ ( فاطر 14) ... و كساني را كه غير از او به كمك ميخوانيد اختيار‌دار چيزي حتي باندازه پوست هسته خرمائي هم نيستند.
اگر آنها را صدا بزنيد صداي شما را نميشنوند و اگر بشنوند جوابتان را نميدهند
و روز قيامت منكر شرک شما ميشوند و هيچكس و [هيچ كس‌] چون [خداى‌] آگاه، تو را خبردار نمى‌كند.
إِنَّ وَلِيِّيَ اللَّـهُ الَّذِي نَزَّلَ الْكِتَابَ ۖ وَهُوَ يَتَوَلَّى الصَّالِحِينَ ﴿ الاعراف196 وَالَّذِينَ تَدْعُونَ مِن دُونِهِ لَا يَسْتَطِيعُونَ نَصْرَكُمْ وَلَا أَنفُسَهُمْ يَنصُرُونَ ﴿ الاعراف 197
بى‌ترديد، سرور (ولي) من آن خدايى است كه قرآن را فرو فرستاده، و همو يار صالحين است. (196كساني را كه غير از خدا به كمك خود ميخوانيد، توانائي ياري شما را ندارند، خودشان را هم نميتوانند ياري كنند(197)
 
با سلام
دوست گرامي
اينكه خدا فرموده اياك نعبد و اياك نستعين، از طرف ديگر فرموده است :يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ وَ ابْتَغُواْ إِلَيْهِ الْوَسِيلَة . المائده / 35 .اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! از (مخالفت فرمان) خدا بپرهيزيد ! و وسيله ه‏ايى براى تقرب به او بجوئيد .و نيز از قول برادران حضرت يوسف عليه السلام نقل فرموده كه به حضرت يعقوب فرمودند :يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ .گفتند: «پدر! از خدا آمرزش گناهان ما را بخواه، كه ما خطاكار بوديم!»و حضرت يعقوب عليه السلام نيز كه پيامبر خدا بود به آن‌ها قول داد كه در آينده نزديك از خداوند براي آن‌ها طلب استغفار خواهد كرد :قَالَ سَوْفَ أَسْتَغْفِرُ لَكُمْ رَبِّي إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ . يوسف / 97 و 98 .گفت: «بزودى براى شما از پروردگارم آمرزش مى‏طلبم، كه او آمرزنده و مهربان است! اگر قرار بود كه توسل به غير خدا شرك بود ، حضرت يعقوب كه پيامبر خداوند بود ، نبايد به آن‌ها چنين قولي مي‌داد و بايد آن‌ها را از اين كار شرك‌آلود نهي مي‌كرد . خداوند نيز بعد از نقل اين واقعه نمي‌گويد كه كار آن‌ها شرك بوده است .و باز در آيه خطاب به پيامبر اسلام صلي الله عليه وآله وسلم مي فرمايد : وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّابًا رَحِيمًا . النساء / 64 . و اگر آنان ، هنگامى كه به خود ستم مى‏ كردند (و فرمان هاى خدا را زير پا مى ‏گذاردند)، به نزد تو مى‏ آمدند و از خدا طلب آمرزش مى‏ كردند و پيامبر هم براى آنها استغفار مى‏ كرد خدا را توبه پذير و مهربان مى‏ يافتند .
اين آيه صراحت دارد كه آمدن به سراغ پيامبر صلي الله عليه وآله وسلم  و او را بر در درگاه خدا شفيع قرار دادن ، و وساطت و استغفار آن حضرت براى گنهكاران نه تنها شرك نيست ؛ بلكه سبب پذيرش توبه ، و رحمت الهى نيز مي‌شود.
اگر وساطت ، دعا ، استغفار و شفاعت خواستن از پيامبر صلي الله عليه وآله وسلم شرك بود ، چگونه امكان داشت كه خداوند چنين دستورى را به گنهكاران بدهد !
به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه پيامبران و ائمه عليهم السلام  آمرزنده گناه نيستند ؛ بلكه آن‌ها فقط مى‏توانند از خدا طلب آمرزش كنند و از آن‌جايي كه آن‌ها بندگان برگزيده خداوند هستند و در نزد خداوند آبرو دارند ، خداوند شفاعت آنان را مي‌پذيرد و آمرزنده حقيقي خداوند است
بناراين انحصار در عبادت در آيه اياك نعبد و اياك نستعين صحيح است و پرستش غير خداوند حرام است و كسى كه به  علي عليه السلام توسل مى‏ جويد حضرت علي عليه السلام  را پرستش نكرده است؛ زيرا شرط پرستش آن است كه عبادت كننده اعتقاد به ربوبيت و الوهيت معبود داشته باشد، و كسى علي عليه السلام  را ربّ و اله خود نمى‏ داند.امّا منحصر كردن استعانت به خداوند صحيح است و هرگز منافاتى با استعانت از اسباب ندارد، زيرا اگر اين اسباب استقلال در تأثير داشته باشند در اين صورت استعانت از آنها منافات با استعانت از خداى متعال دارد  امّا اگر اين اسباب را مستقل ندانيم و بگوييم لامؤثر فى‏ الوجود الّا اللَّه در اين صورت استعانت از آنها منافاتى با توحيد در استعانت ندارد و قرآن نيز فرموده است: وَاسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ بقره 45
 اما درباره آيات  (وَ أَنَّ الْمَساجِدَ لِلَّهِ فَلا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَداً)....،  بايد بگوييم كه مقصود از دعا در مجموع اين آيات، مطلق دعا و خواستن نيست؛ بلكه دعا و نداى خاصّى است كه با قصدِ آن معنا، مرادف با معناى عبادت مى ‏شود و آن معناى الوهيت و يا ربوبيت است. به علاوه اينكه مجموع اين آيات مربوط به بت‏ پرستانى است كه گمان مى‏ كردند بت‏ هايشان برخى از شئون تدبير را مالكند. لذا براى آنها استقلال در فعل وتصرف قائل بودند. واضح است كه هر نوع تواضع براى كسى و درخواست از كسى غير از خداوند با اين اعتقاد، عبادت او محسوب شده و شرك است.
 اين قيد به خوبى از برخى آيات ديگر استفاده مى‏شود از جمله:
1. (
فَما أَغْنَتْ عَنْهُمْ آلِهَتُهُمُ الَّتِي يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ شَيْ‏ءٍ) (هود: 101 )و غير از خدا همه خدايان باطلى را كه مى‏پرستيدند، هيچ رفع هلاكت از آنان ننمود.
2. (
وَ لا يَمْلِكُ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ الشَّفاعَةَ) (زخرف: 86 )و غير از خداى يكتا كه به خدايى مى‏خوانند، قادر بر شفاعت كسى نيستند.
3. (
وَ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ ما يَمْلِكُونَ مِنْ قِطْمِيرٍ) (فاطر: 13 )و به غير او، معبودانى را كه به خدايى مى‏خوانيد در جهان مالك پوست هسته خرمايى هم نيستند.
4. (
فَلا يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنْكُمْ وَ لا تَحْوِيلًا) (اسراء: 56) پس نمى توانند دفع ضرر و تغيير حالى از شما كنند.
بنابراين، علّت مذمّت مشركين از طرف خداوند اين بوده كه آنان معتقد به تدبير و تصرّف بتان به نحو استقلال و بدون اذن و مشيت‏ خداوند بوده‏ اند.
 حال ما سوالي از شما دوست عزير داريم اگر يا علي گفتن برخلاف قرآن و شرك است چرا مثل همين عبارت با عنوان يا محمداه شعار لشكر ابوبكر در جنگ با مسيلمه بوده است؟ آيا آنها بر خلاف قرآن عمل كرده و مشرك شدند؟! ابن اثير  چنين نقل مي كند «كان شعارهم يومئذ يا محمداه » البداية والنهاية ، ابن كثير ا، دار النشر : مكتبة المعارف - بيروت ج 6   ص 324  
بنابراين شيعيان به هيچ وجه با يا علي گفتن، اعتقاد به الوهيت او ندارد
موفق باشيد


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,ساعت 17:41  توسط فرزاد  

آذربایجان پاره تن ایران است

 

افسران - آذربایجان پاره تن ایران است


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:14  توسط فرزاد  

سخنرانی استاد پناهیان – اسرار ولایت

 

جهت دریافت سخنرانی اسرار ولایت با ذکر صلوات کلیک کنید

|دریافت از سرور سایت بیرق دانلود+امکان ریکاوری فایل|

دانلود پارت اول اسرار ولایت

دانلود پارت دوم اسرار ولایت

دانلود پارت سوم اسرار ولایت

دانلود پارت چهارم اسرار ولایت

افسران - سخنرانی استاد پناهیان – اسرار ولایت


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:12  توسط فرزاد  

اگر قرار باشه شعر سنگ قبرت رو وصیت کنی چی وصیت می کنی ؟

 افسران - اگر قرار باشه شعر سنگ قبرت رو وصیت کنی چی وصیت می کنی ؟


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:12  توسط فرزاد  

جـُرم این بــچــه هـــا ، مسلمــان بــودن اســت !!!

 افسران - جـُرم این بــچــه هـــا ، مسلمــان بــودن اســت !!!


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:9  توسط فرزاد  

رونالدو: من لباسم را با قاتل عوض نمی کنم

 

افسران - رونالدو: من لباسم را با قاتل عوض نمی کنم

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال درباره علت عدم تعویض لباسش با بازیکن تیم فوتبال رژیم صهیونیستی در پایان مسابقه این دو تیم که به تساو ی انجامید، گفت: من لباسم را با قاتل عوض نمی کنم.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:6  توسط فرزاد  

سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر

از جشن پوریم چه می دانید؟
هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید.
مشرق-- به مناسبت روز سیزدهم فرودین و فرا رسیدن روز طبیعت و با توجه به استقبال مخاطبان از گزارش ویژه مشرق با عنوان  "جشن پوریم" که به زمینه های وقوع تاریخی این روز و چگونگی نحسی این روز برای ایرانیان پرداخته بود، نگاهی دوباره به این رویداد تاریخی مهم می اندازیم.

جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌کند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌کردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر کند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند. 

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند. 

افسران - سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم
 
افسران - سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم
 
افسران - سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم

افسران - سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم
افسران - سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم
افسران - سیزده بدر روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی + تصاویر و فیلم

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:2  توسط فرزاد  

“تشویق به کشف حجاب در تهران و شهرستانها توسط معاندین نظام”


افسران - “تشویق به کشف حجاب در تهران و شهرستانها توسط معاندین نظام”
افسران - “تشویق به کشف حجاب در تهران و شهرستانها توسط معاندین نظام”

اخیرا گروه های معاند نظام و ضد دین دختران و زنان ایرانی را تشویق به کشف حجاب می کنند که متاسفانه چند زن خودفروخته بی دین در تهران و چند شهر دیگر پروژه بی عفتی در جامعه ایرانی و اسلامی را اجرا کرده اند.

 

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:54  توسط فرزاد