فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

روحانی

روحانی امام زمان زدایی را شروع کرد!؟

افسران - روحانی امام زمان زدایی را شروع کرد!؟
به گزارش «بهشت ایران» در اقدامی عجیب و البته معنادار دعای "اللهم عجل لولیک الفرج" از هدر پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حذف شد. این در حالی است قبلاً به فاصله دقایقی از برگزاری مراسم تنفیذ کلیه اخبار و تصاویر دکتر محمود احمدی نژاد از این پایگاه اینترنتی حذف شده بود. رئیس جمهور سابق کشورمان طی 8 سال گذشته تمام سخنرانی ها و مصاحبه هایش را با قرائت این دعای شریف آغاز می‌کرد.

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  جمعه 25 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:2  توسط فرزاد  

پایان احمدی نجاد…

از همان ابتدا آمدنش حاشیه ساز بود، وقتی با کسی در صحنه‌ انتخابات در افتاد که هر کی با او در افتاد ور‌افتاد.

این‌گونه بود که تیتر یک روزنامه‌های کشور شد؛

" احمدی‌نژاد ششمین رییس‌جمهور ایران "

n00014243-r-b-008

احمدی‌نژاد! اما تیتر یک جهان شدی وقتی؛

President of the Islamic Republic of Iran,  Mahmoud Ahmadinejad

( پرزیدنت آو د ایسلامیک ریپابلیک آو ایران، محمود، احمدی نجاد )

 در برابرشان که به صندلی‌هایشان لم داده بودند و یک پایشان را بر روی پای دیگرشان انداخته بودند و به تو زول می‌زدند که این مردک دهاتی با این کت و شلوارش چه می‌گوید، یکدفعه به قول‌های معروف خودت آنجایشان را آنچنان سوزاندی که "پشم و پیل‌شان " ریخت و بندگان شیطان هنوز از نیل تا فرات مستقر نبودند که " آب را بریزند همان جایی که میسوزد " ! این شد که بلند شدند رفتند تا معنی " آن ممه را لولو برد " را بفهمند!

1344176_394

و آنجا بود که واقعاً نشان دادی بر سر حرفت هستی که "همه‌اش کشک است، طرف راه می‌رفت می‌گفت ابرقدرت، قدر قدرت…‌ای زکی!

از زبانِ دوست و میانه و دشمن، پر کار و تلاش بودی خصوصاً در مسکن‌سازی، یارانه سازی و البته حاشیه‌سازی!

بی‌نظیر بودی در دست بوسی در رو بوسی و خصوصاً در رو سوزی!

n00014216-r-b-000

چهار سال اولت گفت و گوی اسلام و مهدویت را آوردی تا دیگر از دو طرف محاصره نشویم و با تشر به مان نگویند؛ " محور شرارت "

هدفمندی اقتصادی آوردی به جای تعدیل اقتصادی. خصوصاً در این گرمی هوا که واقعاً سخت بود برای مرغ از بانک ملی سوبسید بگیریم.

با کلیدت، درب‌های نیروگاه هسته‌ای را باز کردی و حسابی به ریششان خندیدیم!

البته فکر نکن با آن همه کار عمرانیت توانستی با افتتاح برخی از پروژه‌های هنوز بهره‌برداری نشده‌ به عقل و شعور ما توهین کنی، چون به یاد بایرام لودر (اکبر عبدی) می‌افتیم که بشکن می‌زد و می‌گفت: " ما که تکلیفمونو ادا کردیم، عکسامونم گرفتیم "

و در برابرش هم فکر نکن از اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی در دوره‌ی ریاست جمهوریت ناراحت می‌شویم چون فکر می‌کنیم همین که چنین اختلاسی را توانسته‌ای کشف کنی و مطرح کنی جای یک آفرین داری.

باز هم می‌توانم این لیست را ادامه بدهم اما می‌ترسم با بگم بگم هایت کار دستم بدهی!

n00014243-r-b-009

اما الحق و انصاف خیلی دل و جرئت داشتی و دل و جرئتت آن قدر زیاد شد که وقتی آیت‌الله مصباح آمد سراغت و گفت " سیستم حاکمیت ولایت‌فقیه این است که وقتی ولی امر حرفی را زد باید خواند و عمل کرد " باز هم لجاجت کردی و حرف خودت را تکرار کردی؛ " من خودم با آقا صحبت می‌کنم و موضوع را حل می‌کنیم. نهایتا منتهی می شود به اینکه آقای مصلحی استعفا می کند (خلاف نظر رهبر) و نفر دیگری می آید و بالاخره به شکلی کنار می‌آییم "

و اینجا بود که  قول بعضی‌ها ثابت شد که " هرکس از ولایت زاویه بگیرد، این آغاز انحراف و سقوطش است "

حاج محمود اینجا بود که …

اینجا بود که مردی از جنس مردم، فقط کاپشنش از جنس مردم بود که آن هم شد کت سبک ایتالیایی …

Iranian President Mahmoud Ahmadinejad in a white jacket and earlier this year

دیشب گفتی: " هیچ‌گاه تحت تأثیر فشارهایی که بر دولت آوردند، منحرف نشدیم." اما …  هنوز سخن آیت‌الله جوادی آملی را بابت هاله نورت به یاد داری "حتی فریب دادن حیوان هم در اسلام مذموم است چه برسد به فریب دادن انسان‌ها"

می‌دانم، همه‌اش زیر سر رفیق ناباب است، آخر تو که خوب خطابه‌های غدیر را به یاد داشتی؛

" مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی "

1096152_320

بعد از آنکه حکم رهبر در عزل رفیقت صادر شد، باز پافشاری کردی و اداره جلسه‌ی هیئت دولت را به مشایی سپردی، که وزرایت در اقدامی هماهنگ جلسه دولت را ترک کردند و تو هم بعد یکی‌ یکی آن‌ها را ترک کردی.

یادم نمی رود درباره کامران باقر لنکرانی چی میگفتی؛ " اصلا مثل هلو می‌ماند و آدم می‌خواهد بخورد این جوان را " که بالأخره هم خوردیش!

وقتی برای رفیقت به بن بست رسیدی با توجه به سابقه‌ات که خوب بلد بودی دور برگردان بسازی، باز هم با دور برگردان رفیقت را کنارت نشاندی.

حاج محمود، چه کارهایی که برایش نکردی؛ حرف آقا را زمین گذاشتی، اموال بیت‌المال را برایش خرج کردی، کنگره گرفتی، زنده‌باد بهار گفتی و به قول خودت و البته با اخلاص و برای رضای خدا ۱۴هزار صلوات و ۳ روز روزه نذر کردی تا باز هم به قول خودت بعد از ۸ سال مرخصی بگیری و دست رفیقت را جلوی چشمان ما، بالا و پایین ببری.

باشد اما احمدی جان یادت باشد؛

می‌توانستی اسطوره شوی، می‌توانستی ماندگار شوی، اما…

شاید می‌توانست این مطلب اسمش باشد آغاز احمدی‌نژاد، اما…

دوست داشتم بگویم "دوستت دارم احمدی‌نژاد" ، اما…

اما سفید شدن موها و ضعیف شدن چشمهایت را فراموش نمی کنم آقای احمدی نژاد.

خدا قوت آقای رییس جمهور. خدانگهدار آقای محمود احمدی نژاد.

sizDxR_361

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:32  توسط فرزاد  

مسلمانان در این مکان پارک نکنند

مرکز خریدی در منطقه ای از شهر هوستون که مسلمانان به نسبت زیادی دارد، با نصب تابلویی ضد اسلامی در کنار در ورودی پارکینگ خود به مسلمانان در مورد پارک خودرو هشدار داده است. واکنش رسانه ها و جوامع اسلامی در شهر هوستون به ویژه مسلمانی که در مسجد این منطقه نماز می خوانند باعث شد که این تابلو برداشته شود.

 

 

مرکز مطالعات راهبردی ایالات متحده (دیدبان آمریکا): یک مرکز خرید در شهر «هوستون» در ایالت تگزاس بر روی تابلویی در پارکینگ خود نوشته است که مسلمان در این مکان پارک نکنند و هشدار داده که در صورت پارک خودرو با جرثقیل حمل می شود. این تابلو که نماد تبعیض مذهبی و ضد اسلامی تلقی شده است منجر به موضع گیری جوامع اسلامی شهر هوستون شده است.

این مرکز خرید درست مقابل مسجد «آل فاروق» قرار دارد و مسلمانان زیادی در این منطقه رفت و آمد دارند و از این مرکز خرید می کنند.

مسلمانان شهر هوستون بیانیه های در محکومیت این تابلو که نماد ضد اسلامی و تبعض مذهبی تلقی شده صادر کردند و از این مرکز خرید به خاطر این اقدام انتقاد کردند.

احمد حسن، یکی از مسلمانان این منطقه شهر هوستون و از نمازگران مسجد آل فارق در مصاحبه یا شبکه «کا پی آر سی» گفت: «برای شخصی که این تابلو را نوشته و نصب کرده بسیار متاسفم، چیزی که از این تابلو به ذهن ما می رسد این است که آن شخص از مسلمانان تنفر دارد.»

کارکنان و مدیر این مرکز خرید توضیح مناسبی در مورد این اقدام ضد اسلامی ندادند. «استیو اون»، مدیر این مرکز خرید مسئولیت نصب این تابلو را نپذیرفتند و پس از مصاحبه با شبکه کا پی آر سی این تابلو را برداشتند. وی گفت که از یک شرکت حمل خودرو خواسته است که خودروهایی را که معلق به خریداران فروشگاهش نیستند به بیرون حمل کند اما مسلمانان تنها هدف این قانون نیستند.

با این حال واکنش رسانه ها و جوامع اسلامی در شهر هوستون به ویژه مسلمان که در مسجد آل فاروق نماز می خوانند باعث شده که این تابلو برداشته شود.

نمازگران مسجد آل فاروق در مصاحبه با شبکه کا آر سی گفتند که بسیاری از پارکینگ های مربوط به مراکز خرید تابلویی هایی دارند که هشدار داده تنها خریداران و مراجعه کنندگان به مرکز حق پارک دارند اما در هیچ کدام از آنها به مسلمان بودن و یا نوع مدهب اشاره نشده ولی این تابلو به طور علنی پیامی ضد اسلامی دارد.

منبع: هافینگتون ست


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:32  توسط فرزاد  

رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی جهان چه پیشینه‌ای دارند

گروه بین‌الملل مشرق - نگاهی به پیشینه کاری چهره‌های شاخص سازمان‌های اطلاعاتی جهان نشان می‌دهد این افراد در سیستم‌های اطلاعاتی کشورشان رشد و تکامل یافته و ذاتا نیرویی اطلاعاتی محسوب شده و در اوج تجربه و توان اجرایی خود به ریاست سازمان اطلاعاتی متبوعه خود منصوب می‌شوند. این روند مشترک در تمام کشورهای جهان نشان می‌دهد داشتن سابقه اجرایی و تجربه حضور در سازمان اطلاعات از شروط لازم برای سکان‌داری سیستم اطلاعاتی هر کشور است.
 
"منصور حقیقت پور" نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا برای تصدی وزارت اطلاعات سابقه فعالیت در این وزارتخانه لازم نیست، اظهار داشت: مگر‌ کدام یک از وزرای قبلی اطلاعات سابقه کار اطلاعاتی داشته‌اند؟ 

سیستمی در حال‌کار است و نیاز به مدیری است‌ که بالای سر این سیستم کار کند و آن را اداره‌کند. معتقدم سیستم باید کار اطلاعاتی انجام دهد نه یک مدیر. مدیر که نمی خواهد در خیابان ها سراغ سوژه ها برود. مدیر وظیفه انجام اقدامات راهبردی را دارد و باید در راس امور حمایت های لازم را از زیر مجموعه خود انجام دهد تا سیستم بتواند به صورت روان به کار خود ادامه دهد.


اظهارات تامل برانگیز "منصور حقیقت‌پور" ما را بر آن داشت تا با نگاهی به سوابق کاری روؤسای سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا، صحبت آقای نمانیده را بررسی کنیم.

"جان برنان" رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا

جان برنان به مدت ۲۵ سال در سازمان سیا خدمت کرده است. برنان در دوره‌ اول ریاست‌جمهوری باراک اوباما یکی از نزدیک‌ترین افراد و مشاوران او (مشاور امنیت داخلی و ضد تروریسم باراک اوبامابود. او در بسیاری از جلسات محرمانه‌ امنیتی حضور داشته و به رئیس‌جمهور آمریکا مشاوره داده است. وی رئیس سازمان جاسوسی آمریکا مسلط به زبان عربی است و به عنوان یک جاسوس آموزش دیده است.

برنان با گرفتن کارشناسی در رشته علوم سیاسی به پایان رساند و بطور اتفاقی و با مشاهده آگهی استخدام سازمان سیا در روزنامه، به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا پیوست. برنان سپس در دانشگاه قاهره به تحصیل مطالعات خاورمیانه و زبان عربی پرداخت و مراحل تربیت جاسوس سازمان سیا را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.


برنان کار خود در سیا را در مقام یک تحلیل گر آغاز کرد و بطور روزانه داده های اطلاعاتی  به خصوص در مورد خاورمیانه  را تحلیل کرده و به افسران ارشد خود ارائه می کرد. برنان در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون مسئول جمع آوری و خلاصه کردن روزانه اطلاعات و ارائه آن ها به رئیس جمهور بود. او در سال 1996 رئیس دفتر سیا در عربستان سعودی بود.

برنان همچنین یکی از طراحان اصلی عملیات حمله به محل اختفای اسامه بن لادن در پاکستان و کشتن او بوده است.
 
"جورج تنت" رئیس سابق سازمان سیا
 
جورج تنت رئیس سازمان سیا از سال 1997 تا 2004 را بر عهده داشت که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های ریاست بر سیا در تاریخ ایالات متحده آمریکاست. جورج تنت ابتدا در اتحادیه صنایع انرژی آمریکا و سپس در سنا فعالیت خود را آغاز کرد.
 
 
تنت از سال 1982 وارد دستگاه اطلاعاتی آمریکا شد و بیل کلینتون رئیس‌جمهور وقت‌ آمریکا وی را به عضویت کمیته منتخب اطلاعاتی سنا در‌آمد. وی در سال 1985 به ریاست این کمیته رسید و از سال 1988 به تیم امنیت ملی بیل کلینتون پیوست و تا سال 1993 در همین مقام ماند. کلینتون در سال 1993 تنت را به عنوان مدیر ارشد برنامه اطلاعاتی شورای امنیت ملی آمریکا برگزید. تنت در نهایت پس از بیش از 15 سال حضور در سیستم اطلاعاتی - امنیتی آمریکا، به ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برگزیده شد.
 
"جیمز رابرت کلاپر" رئیس آژانس اطلاعات ملی آمریکا
 
جیمز کلاپر ژنرال بازنشسته ارتش آمریکاست که سال‌ها تجربه کار اطلاعاتی در ارتش و نیروهای مسلح ایالات متحده را یدک می‌کشد. کلاپر هم اکنون رئیس آژانس اطلاعات ملی آمریکا است که یکی از سرویس‌های اطلاعاتی - امنیتی مهم در در آمریکا و جهان محسوب می‌شود. 
 
 
این ژنرال بازنشسته نیروی هوایی پیش‌ از این رئیس اطلاعات دفاعی در آژانس امنیت ملی و همزمان معاون اطلاعات وزیر دفاع آمریکا نیز بوده است. کلاپر همچنین چندین پست کلیدی در جامعه اطلاعاتی آمریکا از جمله ریاست آژانس اطلاعات جغرافیایی (NGA) و ریاست آژانس اطلاعات دفاعی (DIA) را بر عهده داشته است.
 
کلاپر در دوران خدمت خود در نیروی هوایی ارتش آمریکا نیز سمت‌های اطلاعاتی و پروژه‌های شناسایی و جاسوسی را برعهده داشته است. 
 
 
"گرهارد شيندلر" رئيس سرويس اطلاعات آلمان

گرهارد شيندلر مسئول بخش تامين امنيت در وزارت كشور آلمان بوده است؛ وي كارشناس مسائل تروريسم و شبكه‌هاي جنايي محسوب مي‌شود. شیندلر از دوره جوانی با ورود به ارتش، در پست‌های مختلف اجرایی در دستگاه امنیتی و اطلاعاتی آلمان مشغول به کار بوده است.
 
شیندلر در دوره جوانی وارد ارتش آلمان شد و در گروهان چتربازان ارتش بود. وی سپس تا سال 1984 در پلیس فدرال این کشور مشغول به خدمت شد.
 
از سال 1985 وی وارد وزارت کشور فدرال آلمان شد و در بخش امنیت داخلی این وزارت‌خانه مشغول به کار شد. 





"اندرو پارکر" رییس سازمان اطلاعات داخلی انگلیس(MI5) 

اندرو پارکر معاون سرجاناتان اوانز بود که سی و سه سال در سازمان‌های امنیتی خدمت کرده است.وی در بمب‌گذاری‌های سال ۲۰۰۵ لندن عملیات امنیتی سازمان اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) را هدایت می‌کرد.

پارکر 30 سال سابقه خدمت در سرویس اطلاعات داخلی انگلیس را دارد و در خاورمیانه و ایرلند شمالی ماموریت‌های ضد تروریسم انجام داده است.




جان ساورز رئیس سرویس اطلاعات و امنیت خارجی انگلیس (MI6)

جان ساورز از سال 1977 به وزارت کشور و ممالک مشترک‌المنافع بریتانیا پیوست و در همان اوایل خدمت خود از سوی MI6 به یمن و سوریه اعزام شد. در سال 1982 وی به عنوان مستشار سیاسی به دمشق رفت و همچنین در پریتوریا و کیپ‌تاون آفریقای جنوبی عمدتا در قامت نماینده سرویس اطلاعات خارجی انگلیس حضور داشت.

ساورز سپس به سمت سرپرستی واحد برنامه ریزی ریاست اتحادیه اروپا منصوب شد. وی پس از آن از سال 1995 تا 1998 در سفارت انگلیس در واشنگتن، ریاست کمیته سیاست خارجی و دفاعی را برعهده داشت.

سوابق اطلاعاتی و امنیتی ساورز وی را به یکی از گزینه‌های همیشگی MI6 و دولت انگلیس در کشورهای جنوب غرب آسیا که اهمیت بسیاری برای این کشور داشته، تبدیل کرده است. ساورز دو سال سفیر انگلیس در قاهره و همچنین فرستاده ویژه انگلیس به بغداد در زمان حکومت دولت انتقالی عراق بود.

جان ساورز علاوه بر این، در دوران نخست‌وزیری تونی بلر، مشاور ارشد امور خارجه وی بود. وی در سال 2006 هم رئیس هیئت انگلیس در مذاکرات هسته‌ای ایران و سه کشور اروپایی بود که اشراف اطلاعاتی ساورز، دلیل انتخاب او بود. در سال 2007 نیز به عنوان نماینده انگلیس به سازمان ملل رفت و در نهایت در سال 2009 به ریاست سرویس اطلاعات و امنیت خارجی انگلیس رسید.

"میخائیل فرادکوف" رئیس سازمان جاسوسی خارجی روسیه 

فرادکوف پیش‌تر نخست وزیری روسیه را بر عهده داشت و به عنوان نخست وزیر در تمامی جلسات امنیتی روسیه حضور داشته و جز افراد امنیتی روسیه محسوب شده است.

فرادکوف در سال 2004 به عنوان مرد سال و مرد تاثیرگذار روسیه نیز انتخاب شد.




"تامیر پاردو" رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد)


پاردو در دوران جوانی در واحد "سایرت ماتکال" یک واحد از نیروهای ویژه و کماندوی ارتش رژیم اسرائیل خدمت کرده است. 

او در طول خدمتش در گروه ویژه‌ی ترور «Sayeret Matkal»، تحت فرماندهی برادر بزرگ‌تر بنیامین نتانیاهو، به نام یونی نتانیاهو «Yoni Netanyahu» بود.

پاردو پس از پایان دوران اجباری خدمت ارتش وارد موساد شد و در پست های فنی شروع به کار کرد. وی به سمت های مختلف ارتقاء پیدا نمود و در نهایت به عنوان رئیس بخش "کشت" انتخاب شد که مسئولیت عملیات ها از جمله بدست آوردن اطلاعات الکترونیک از طریق استراق سمع و شیوه های عکسبرداری را بر عهده داشت.



حال باید از نمایندگان پرسید بازهم این ادعا را مطرح می‌کنید که تجربه در سیستم‌های اطلاعاتی مهم نیست؛ آیا دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا اشتباه می‌کنند و یا می‌شود با توجیه اینکه وزاری قبلی هم تجربه کارهای اطلاعاتی نداشتند بازهم این اشتباه را تکرار کرد. آیا اگر فردی که سابقه امنیتی داراست بر مسند قدرت بنشیند نمی تواند عملکرد بهتری داشته باشد؟

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:15  توسط فرزاد  

لــطــیــفــه ای کــه کــل جـهـــان ایـنـتــرنــت را بــرانــگــیــخــت!!

لــطــیــفــه ای کــه کــل جـهـــان ایـنـتــرنــت را بــرانــگــیــخــت!!!

چندی پیش جوکی به زبان انگلیسی در دنیای نت زاده شد! که نکات ارزشمندی را در خصوص سیاست های رسانه های امریکا در برداشت ترجمه ی فارسی جوک به شکل زیر است
مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف انها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد پلیسی که صحنه را دیده بود به سمت انها می اید و میگوید
تو یک قهرمانی 
فردا در روزنامه ها می نویسند
یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد
اما ان مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم
پس روزنامه های صبح می نویسند
امریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد
ان مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم
از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی
مــن ایــرانــی هــســتــم
فردای ان روز روزنامه ها این طور می نویسند
یک تندروی مسلمان ، سگ بیگناه آمریکایی را کشت......

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,ساعت 19:46  توسط فرزاد  

تحریم اسرائیل از سوی ایران+پوستر

افسران - تحریم اسرائیل از سوی ایران+پوستر
roohalah

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:5  توسط فرزاد  

کالاهایی که سه رقم اول بارکدشون 729 هست


دانلود آهنگ جدید حامد زمانی با دکلمه خوانی رضا هلالی


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,ساعت 14:46  توسط فرزاد  

دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور درباره انتخابات یازدهم

دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور درباره انتخابات یازدهم

دانلود فایل تصویری و صوتی سخنرانی استاد رائفی پور در بهشهر

عنوان: انتخابات، بایدها و نبایدها – زمان: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲

 

دانلود تصویری / لینک کمکیلینک کمکی

دانلود صوتی / لینک کمکی / لینک کمکی


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,ساعت 14:46  توسط فرزاد  

عید سعید فطر بر تمام مسلمین جهان مبارکباد

افسران - عید سعید فطر بر تمام مسلمین جهان مبارکباد

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  جمعه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت 23:59  توسط فرزاد  

یا مهدی

مهدی جان جمعه های می آید ولی بدون تو ...

منتظر آن جمعه های رسیدن به همراه تو هستیم...

خودمان میدانیم بد و گنه کاریم ولی...

میدانم همه جمعه های می آیی ولی ما نیستیم...

کمی فکر...

شاید عوض شده است...

شاید شما منتظر ظهور بیداری اسلامی ما هستی...

و ما باید خودمان را پیدا کنیم ...

اللهم عجل لولیک الفرج


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,ساعت 23:44  توسط فرزاد  

ماه رمضان

 

ما منتظر یک خبریم...

ما منتظر یک نظریم!

ما در نگه اهل نظر ،بی خبریم...! 

ما را در ماه مهمانی ات یک دم نظر کن...

رمضان آمد و ما محو تماشای ثنا ایم... 

رمضان آمد و ما همچنان ،غرق گناه ایم...!!!


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,ساعت 23:44  توسط فرزاد